Reservewiel / Thuisbrenger gezocht
- BlauweA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het mooie wiel van Peter heb ik helaas niet gekocht, helaas werden we het over de prijs niet eens. (Even goeie vrienden hoor, Peter
).
Ik ben dus nog op zoek, maar misschien voor de duidelijkheid:
Richtprijs is €50, ik heb geen haast en hou sites als Marktplaats, eBaykleinanzeigen en 2eHands in de gaten (daar komen ze regelmatig voor mijn richtprijs voorbij).
Het zou alleen mooi zijn als ik een forumlid er van af kan helpen die 'm niet meer wil.
Ik zou er blij mee zijn. Twee forumleden happy zal ik maar zeggen...

Ik ben dus nog op zoek, maar misschien voor de duidelijkheid:
Richtprijs is €50, ik heb geen haast en hou sites als Marktplaats, eBaykleinanzeigen en 2eHands in de gaten (daar komen ze regelmatig voor mijn richtprijs voorbij).
Het zou alleen mooi zijn als ik een forumlid er van af kan helpen die 'm niet meer wil.
Ik zou er blij mee zijn. Twee forumleden happy zal ik maar zeggen...
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Een ongebruikte, niet- opgepompte spacesaver (Vredestein Space Master) met de originele plastic bevestigingsplaat en draaisluiting vind je denk ik niet voor 50 euro. ik zag ze vorig jaar op ebay.de al weggaan voor 125+ euro de set.
Zonder de plaat en sluiter doen ze ook minimaal 75- 100 euro, maar inderdaad, gewoon in de gaten blijven houden; niet elke verkoper kent de waarde van wat ze aanbieden.
Zonder de plaat en sluiter doen ze ook minimaal 75- 100 euro, maar inderdaad, gewoon in de gaten blijven houden; niet elke verkoper kent de waarde van wat ze aanbieden.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En dat geluk heeft @BlauweA2 al een paar keer gehad :p Aanhouder wint! <span>
</span>

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Een beetje geluk moet je af en toe hebben, ik heb er vorige week nog 1 gekocht, incl. verzendkosten €60,00 met bevestigingsplaat, ebay-kleinanzeigen.de ongebruikt en zonder roeststefan74 schreef:
Een ongebruikte, niet- opgepompte spacesaver (Vredestein Space Master) met de originele plastic bevestigingsplaat en draaisluiting vind je denk ik niet voor 50 euro. ik zag ze vorig jaar op ebay.de al weggaan voor 125+ euro de set.