Gezocht: Bekerhouder in de kleur zwart.
Bij mijn (linker) bekerhouder is de binnenkant van de bekerhouder afgebroken. Dus heeft iemand nog een bekerhouder in het zwart liggen? Of andere goede ideeën ipv een bekerhouder. Ik zag een keer een bakje langskomen ipv een bekerhouder? Inmiddels heb ik zelf de bekerhouder al gedemonteerd.
Ik ben benieuwd...
bekerhouder voor zwart
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb er nog twee te koop (ik woon alleen niet echt in de buurt): https://audi-a2.nl/index.php?p=/discuss ... uder-zwart
- MeneerJansen
@chipsoer handige site, bedankt voor de tip.
- MeneerJansen
@Spinazie ik heb u een bericht gestuurd
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zijn we eruit samen? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- MeneerJansen
Ja, zojuist bericht gelezen dat ik er 1 overneem van @Spinazie.
Uit gemak gekozen voor vervangen bekerhouder ipv de arbeidsintensievere oplossing van <span class="vanilla-mention-@">@BlauweA2. Welke ik wel erg mooi vind.
Dit voor de beheerder: deze "discussie" kan indien gewenst dus op afgehandeld gezet worden.</span>
Uit gemak gekozen voor vervangen bekerhouder ipv de arbeidsintensievere oplossing van <span class="vanilla-mention-@">@BlauweA2. Welke ik wel erg mooi vind.
Dit voor de beheerder: deze "discussie" kan indien gewenst dus op afgehandeld gezet worden.</span>