Goedemorgen,
Mijn bestuurdersdeur maakt een geluid als je hem open doet. Dankzij @HansJan weet ik dat mijn deurvanger vervangen moet worden.
Op internet kom ik ze nieuw tegen voor € 41,95 en gebruikt voor € 25. Benieuwd of iemand er hier nog 1 heeft liggen en wat je er voor wilt hebben?!
deurvanger links voor
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vervangen is eenvoudig in een kwartiertje te doen.
Er staat een handleiding op het Duitse forum hoe de deurbekleding te verwijderen.
Denk er wel aan de kabel voor het openen van het portier weer vast te drukken, anders moet de bekleding er opnieuw af.
Er staat een handleiding op het Duitse forum hoe de deurbekleding te verwijderen.
Denk er wel aan de kabel voor het openen van het portier weer vast te drukken, anders moet de bekleding er opnieuw af.
- JJR
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik heb ze wel goedkoper voorbij zien komen toen ik verleden jaar die van mij heb vervangen. Ook op de sloop zijn goede te krijgen voor minder dan 25 euro. Succes in ieder geval! Het is een makkelijk klusje.
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vandaag mailcontact met Jan Eenink gehad , betreffende de reparatieset deurvanger. Hij heeft er enkele bij de Duitse a2 club besteld , helaas voor eigen gebruik. Heeft iemand hier misschien connecties met de Duitse a2 club?
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Effe aanmelden op het duitse forum en een pb sturen naar Papahans, hij kan je een revisiesetje sturen, versturen naar Nl geen probleem. Kosten een paar euro. Op de duitse site staat een pdf hoe je de deurvanger kunt reviseren.kan hem zo direct niet vinden : Türfeststeller Doe hem de groeten van mij, Eric.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het is een reparatiesetje. Je kunt de kunststofrolletjes en de klinknagels vervangen. Laatstgenoemde worden vervangen door rvs schroeven. Je moet wel een beetje handig zijn daar je de deurvanger in een bankschroef uit elkaar moet halen. Binnen Duitsland verstuurt hij in ruil voor je kapotte deurvanger kompleet gereviseerde deurvangers op.