Ik zoek een Kunststof Afdekplaatje wat rechts (binnen) op het dak zit tussen rechter boven midden stijl.
Waarschijnlijk is met een poging het dak te repareren, het grijze dopje/klepje losgekomen en kwijt geraakt.
Ik kocht de A2 in ieder geval zonder dat dopje/klepje/afdekplaatje.
De dealer zei dat het erg lastig zal worden dit te vinden.
(Mocht het me lukken foto's toe te voegen dan zal ik dat doen. Nog geen idee waar die foto's naar toe te sturen)
Iemand een idee hoe het heet en heeft iemand nog zoiets toevallig liggen?
Ik hoor het graag.
Mvgrt JeroenT
PS een handrem handvat zwart zoek ik ook nog. Mijne is gescheurd, en provisorisch gefixt met zwart kit door de garage waar ik hem kocht.
Ziet er niet echt mooi uit.
Kunststof Afdekplaatje dak rechts boven midden stijl (binnen)
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Foto plaatsen kan je doen door te drukken op bijlage en vervolgens bestand toevoegen. Deze vind je onder het veld waar je je bericht invoert.
Zie foto,
Zie foto,
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- JeroenT
Ik zoek een Kunststof Afdekplaatje wat rechts (binnen) op het dak zit tussen rechter boven midden stijl.
De linker heb ik wel. (zie onderste foto)
Waarschijnlijk is met een poging het dak te repareren, het grijze dopje/klepje losgekomen en kwijt geraakt.
Bij de garage was het al zoek.
(Mocht het me lukken foto's toe te voegen dan zal ik dat doen. Nog geen idee waar die foto's naar toe te sturen)
Ik hoor het graag.
Mvgrt JeroenT
Kleur maakt me minder uit. Desnoods spuit ik het grijs.
De linker heb ik wel. (zie onderste foto)
Bij de garage was het al zoek.
Ik hoor het graag.
Mvgrt JeroenT
Kleur maakt me minder uit. Desnoods spuit ik het grijs.
- Bijlagen
-
- DSC_2991.JPG (3.65 MiB) 3890 keer bekeken
-
- DSC_2990.JPG (2.86 MiB) 3890 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik ben deze niet eerder tegen gekomen, lijkt wel bevestiging van honden rek of zo....
Zal lastig worden, weinig geleverd.
Als je deze nog compleet vind, dan zitten de montage kappen er ook bij, dus vraag een dealer of hij oude voorraad heeft, vermoedelijk uitverkocht.
Hierbij de Frans talige instructie.
Zal lastig worden, weinig geleverd.
Als je deze nog compleet vind, dan zitten de montage kappen er ook bij, dus vraag een dealer of hij oude voorraad heeft, vermoedelijk uitverkocht.
Hierbij de Frans talige instructie.
- Bijlagen
-
- IMG_20181126_095215.jpg (782.61 KiB) 3864 keer bekeken
-
- IMG_20181126_094545.jpg (1.04 MiB) 3866 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Misschien een optie:
Zou je iemand kennen met een 3D printer dan zou je die wat je nog hebt kunnen laten kopieëren , mocht links op rechts passen en visa versa.
Zomaar een geste , omdat je er zo moeilijk aan kan komen.
Zou je iemand kennen met een 3D printer dan zou je die wat je nog hebt kunnen laten kopieëren , mocht links op rechts passen en visa versa.
Zomaar een geste , omdat je er zo moeilijk aan kan komen.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Deze worden geplaatst om een bagagescheidingsnet te plaatsen op de plek van de rollo. Ik zag onlangs op kleinazeige nog een set voorbij komen voor 10€ . Ik zou kleinanzeige even volgen.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Staat er op het linker plaatje geen onderdeelnummer? Daarmee zoeken op Onderdelenlijn? Of zoeken met het onderdeelnummer van het bagagenet.
Namaken met de 3D-printer zou nog wel eens lastig kunnen worden: materiaal en kleur zal niet simpel identiek te vinden zijn.
Namaken met de 3D-printer zou nog wel eens lastig kunnen worden: materiaal en kleur zal niet simpel identiek te vinden zijn.
- JeroenT
Bedankt voor de tips.
Ik ga zoeken en ook zelf iets proberen.
Misschien kan ik bij "mijn" bronsgieterij een beetje siliconen "krijgen",
of ik koop een tube siliconen en dan wil ik proberen een mal te maken van het linker kunststof dingetje.
Ik ga er vanuit dat ze beiden gelijk zijn links en rechts.
Als ik een dun siliconen laagje heb kan ik met gips een steunmal maken. (daar werk ik vaak mee)
Dan moet ik nog even kijken met welk kunststof ik het ingiet.
Als is het alleen maar aan de buitenkant gelijk, de binnenkant kan ik desnoods met kunststof schuim en kit vast maken.
Maar wie weet heb ik geluk en kom ik het afdek plaatje ergens op internet tegen.
Ook van dat leer op de handrem vind ik een enorm goed idee. En netter dan het origineel.
dank jullie voor het mee denken.

Ik ga zoeken en ook zelf iets proberen.
Misschien kan ik bij "mijn" bronsgieterij een beetje siliconen "krijgen",
of ik koop een tube siliconen en dan wil ik proberen een mal te maken van het linker kunststof dingetje.
Ik ga er vanuit dat ze beiden gelijk zijn links en rechts.
Als ik een dun siliconen laagje heb kan ik met gips een steunmal maken. (daar werk ik vaak mee)
Dan moet ik nog even kijken met welk kunststof ik het ingiet.
Als is het alleen maar aan de buitenkant gelijk, de binnenkant kan ik desnoods met kunststof schuim en kit vast maken.
Maar wie weet heb ik geluk en kom ik het afdek plaatje ergens op internet tegen.
Ook van dat leer op de handrem vind ik een enorm goed idee. En netter dan het origineel.

dank jullie voor het mee denken.