Achterbumper zilver

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
Plaats reactie
ReemW
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 jan 2019, 20:43 0 x

Dag allen,
Ik zoek een nette achterbumper in zilverkleur, liefst zonder die gaten die ik vaak zie (wat dat ook moge zijn?). Eigenlijk had ik al een gevonden bij een aanbieder in Stadskanaal (Reclycar De Boer BV) . 50 euro voor een bijna gave bumper leek me niet veel, en mijn neef uit Assen kon hem wel even ophalen, bedacht ik me :) . Echter, toen ik vandaag weer keek was de prijs ineens verdrievoudigd: 150 euro! Dat vond ik wel een beetje jammer :| Had die aanbieder hem veel te laag staan, of zag hij interesse en krikte toen de prijs omhoog?

Hebben jullie verder nog tips?

Hartelijke groeten, Reem
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

30 jan 2019, 22:07 0 x

Hier staan veel tips voor onderdelen: viewtopic.php?f=33&t=992

Op de plek waar de gaten zitten horen de achteruitrijsensoren ;)

Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
ReemW
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 jan 2019, 21:37 2 x

Bedankt Hans Jan!
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

01 feb 2019, 09:57 1 x

Deze sensor gaten kun je via Action of Ali Expres vullen voor piepshow.

Maar ik heb ook liever een bumper zonder deze, de camera eronder die in de Navigatie Plus word weergegeven bevalt mijn ook veel beter.

Ik vermoed dat ze alle bumpers voor €50,- aanbieden tenzij de vraag groter is dan aanbod.
Zie dat als bewijs dat we teveel slopers rijdende proberen te houden, en ik ben daar nu ook mede schuldig aan!

Daarom heb ik nu een Comfort Moduul voor Skoda Fabia serie 1999~2007 gehaald die goedkoper is dan uit een Audi A2..... vaak zijn de A2 wrakken binnen enkele dagen geheel kaal en mogen ze de rest afvoeren voor veel geld omdat aluminium erg waarde vast is.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie