gezocht afdekplaatje koplampsproeier links
- vox1100
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dag
Ik zoek een afdekplaatje voor mijn koplamspoeier links 8Z0 955 269
in de kleur Ebonyschwarz Perleffekt.
Ik zoek een afdekplaatje voor mijn koplamspoeier links 8Z0 955 269
in de kleur Ebonyschwarz Perleffekt.
- Bijlagen
-
- IMG_1980.jpeg (2.5 MiB) 4092 keer bekeken
-
- IMG_1981.jpeg (3.13 MiB) 4092 keer bekeken
-
- Audi A2 clublid
Niet de juiste kleur, maar dat is met een spuitbusje wel te regelen
http://link.marktplaats.nl/m1539837158? ... ios_tablet
http://link.marktplaats.nl/m1539837158? ... ios_tablet
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
De sproeier uit de advertentie is van een (voor)Ruitensproeier. De TS zoekt een kapje van de koplampreiniging.
Als ik me goed herinner is het alleen als geheel met de sproeikop te koop, als de dealer het nog verkoopt. Het wordt dus een uitdaging deze te vinden.
Als ik de foto bekijk lijkt het ook alsof de bevestiging van het kapje afgebroken is. Heeft alleen een kapje dan wel zin?
Als ik me goed herinner is het alleen als geheel met de sproeikop te koop, als de dealer het nog verkoopt. Het wordt dus een uitdaging deze te vinden.
Als ik de foto bekijk lijkt het ook alsof de bevestiging van het kapje afgebroken is. Heeft alleen een kapje dan wel zin?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Na demonteren zelf een plaatje monteren lijkt me handigste.
Deze zijn erg zeldzaam en vele werken niet meer.
Zelfs in foute kleur word het veel zoekwerk, en als de onderkant nog goed scharnierde zelf een klepje boetseren met ABS afval plastic en soldeerbout....
Voor mijn dochter de rechter die eraf viel ook gelast met soldeerbout, beetje ABS afval erbij en het werkte weer, als klepje weg is iets meer werk maar een stukje bumper in model knippen en je komt er ook wel...
Uurtje of 3 reken ik op met demonteren en boetseren... en weer monteren....
Deze zijn erg zeldzaam en vele werken niet meer.
Zelfs in foute kleur word het veel zoekwerk, en als de onderkant nog goed scharnierde zelf een klepje boetseren met ABS afval plastic en soldeerbout....
Voor mijn dochter de rechter die eraf viel ook gelast met soldeerbout, beetje ABS afval erbij en het werkte weer, als klepje weg is iets meer werk maar een stukje bumper in model knippen en je komt er ook wel...
Uurtje of 3 reken ik op met demonteren en boetseren... en weer monteren....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- DED@2
- Audi A2 clublid
Is dit misschien een oplossing ?
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
- DED@2
- Audi A2 clublid
Je zou evt kunnen onderzoeken of het kapje van de Audi A6 uit die zelfde periode geschikt is. De constructie is gelijk. Waarschijnlijk ook makkelijker op maat te maken indien noodzakelijk. Model Audi A6 4B
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Ik zou niet wachten, deze optie is erg zeldzaam. Kopen en overspuiten is de snelste optie, anders kan je zoeken tot je een ons weegt.
My two cents.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.