Koplamp linksvoor gezocht
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is de koplamp van @Luukse niet van het oude type, die later is vervangen door die van @Foppe voor het nieuwe type?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Bedankt allemaal. Ik heb er 1 besteld bij mister-auto voor 96 ex daar is het wel voor te doen! Bedankt Chipsoer, kende de website wel maar hij kwam niet hoog in de resultaten.Ik denk dat ik van die oude lampen een hanglamp ga maken voor in Batcave 

- Audi_gekkie
Hmmm normaal zoek ik altijd eerst bij Mister-auto.nl. :-S
Meer eerlijk gezegd ben ik minder positief geworden of deze aanbieder.
Ik bestel er al jaren, zo nu ook weer voor het jaarlijkse onderhoudsbeurtje.
Ik had een oliefilter en interieurfilter besteld die op voorraad waren, maar na enkele dagen kreeg ik een email dat deze produkten niet leverbaar zijn. Dit overkomt mij nu al de 2e keer!
De bedoeling was dat ik in de kerstvakantie Tweety nieuwe olie, oliefilter en interieurfilter zou geven, maar dat wordt helaas pas 2015. X(
Oliewereld.nl heeft wel netjes de longlife-olie afgeleverd.
Meer eerlijk gezegd ben ik minder positief geworden of deze aanbieder.
Ik bestel er al jaren, zo nu ook weer voor het jaarlijkse onderhoudsbeurtje.
Ik had een oliefilter en interieurfilter besteld die op voorraad waren, maar na enkele dagen kreeg ik een email dat deze produkten niet leverbaar zijn. Dit overkomt mij nu al de 2e keer!
De bedoeling was dat ik in de kerstvakantie Tweety nieuwe olie, oliefilter en interieurfilter zou geven, maar dat wordt helaas pas 2015. X(
Oliewereld.nl heeft wel netjes de longlife-olie afgeleverd.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mister auto is de laatse tijd een stuk duurder geworden ! ik zocht een tijdje geleden een linker achterlamp; heb hem bij misterauto in 2 weken tijd 20 euro duurder zien worden. uiteindelijk maar bij winparts gekocht, die volgens mij het laatste jaar juist een stuk goedkoper is geworden. Bij winparts 70 euro incl. betaald, zou een OEM part zijn, maar heb gewoon een originele Magneto Marelli gekregen,
En nog even over die koplampen; ben ik de enige die ze een paar jaar geleden nog voor 80 euro per stuk incl. BTW zag ? (kan ze nu niet meer vinden voor dat geld)
En nog even over die koplampen; ben ik de enige die ze een paar jaar geleden nog voor 80 euro per stuk incl. BTW zag ? (kan ze nu niet meer vinden voor dat geld)
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb onlangs zelf ook voor de linker zijde een nieuwe koplamp gekocht, bij Mister-auto.nl meestal koop ik bij Mister-auto.de omdat ik ook een afleveradres in DL heb. Kijk gewoon waar het goedkoopste is, meestal in Duitsland. Voor de koplamp echter niet. Ze zijn niet de snelste met verzenden maar heel vaak de goedkoopste. @stefan74; klopt van die 80 euro was ook bij mister-auto, denk ruim 2 jaar geleden.