Gezocht 8Z0 115 636 Oranje plastic olie stukje.

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

31 mar 2020, 17:16 0 x

Gezien smalle tussenstukje en 3D ervaring, dat moet vaak na gedraaid worden voor precies op maat
maken en hoge kosten, denk aan Aluminium en als je het 2 mm langer maakte voor de slang insteek kant is het daar ook steviger, de motor beweegt en dus komen er toch enige krachten van wringende
slang op, maar de meeste breken doordat er vuil tussen komt en het zwaar ging, ik hoop er voorlopig vanaf te zijn.... maar de Koplampen en Deurvangers waren ook zomaar enkele maanden niet leverbaar.

Daarom dit goed in de gaten houden want na meer dan 15 jaren laten wel meer merken mensen met problemen zitten van specifiek voor 1 model voertuigen.
Het is nu goedkoop spuitgietwerk en als het stopt, gehele Wereld kan dan bij mijn bestellen.
Computer gestuurde CNC bankje instellen en draaien maar, wel duurder wegens materiaal en porto kosten!

Pon Nederland kan nooit zeggen wat er gebeurde, Duitse Audi bepaalde of ze leveren en hoe snel.
De Audi 80 Cabrio had ik ook al problemen met bepaalde kleine klepjes van plastic, afdekplaatjes dus kan wel zonder maar niet mooi.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 mar 2020, 18:40 1 x

Ik krijg heel sterk de neiging om voor @eekhoorntje collectief een levensverzekering af te sluiten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Spits
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

31 mar 2020, 18:59 1 x

HansJan schreef:
31 mar 2020, 18:40
Ik krijg heel sterk de neiging om voor @eekhoorntje collectief een levensverzekering af te sluiten.
Met 't risico zwaar off-topic te gaan;

Last van moordneigingen?........ :joy:
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
DED@2
Audi A2 clublid
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

31 mar 2020, 19:05 1 x

😬😂😂😬 ik dacht precies hetzelfde
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 mar 2020, 20:20 1 x

Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :tongueclose

Maar als ik het zo lees heeft ons knaagdier grootse plannen om in de toekomst in onze onderdelen behoefte te gaan voorzien. Waarmee onze afhankelijkheid wel heel groot wordt. Stel je eens voor dat hij door een Vodka virus wordt geveld? :joy:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
eekhoorntje

31 mar 2020, 20:42 0 x

Met slechts 14x een A2 in de familie en nog veel andere oude zooi.....
Diverse die van tussen 1951 en de A2 van 2006!

Meerdere merken hebben vaker problemen.
Koplampen maken lukte niet, alleen polijsten zoals ooit in 2017 gedaan, maar dan moeten ze wel luisteren en 't goed doen.

Naast mezelf is mijn Zoon & Dochter er ook nog + nog enkele anderen.
Omdat ik weet dat veel merken dit zelfde probleem hebben, en die kleine flut stukje... een AUA kan nog een Golf 3 pijlstok op de achterkant motor, naast tandriem deksel plaatsen, maar vele BBY en andere missen dat noodzakelijke gat, of ga je op de sensor telkens een ½ liter bijvullen?

En wat hebben we aan een verzekering, voor geld heb je nog geen Flut stukje plastic...
of een betere vervanger van Aluminium..... 1x en je hebt levenslang!
Dit zal wel flink duurder worden dus nu onverkoopbaar......
Net als Jos _br ook dingen gemaakt heeft voor de 1.2 Tdi..... die hij in Mei 2015 liet zien!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
jaapje
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

31 mar 2020, 20:49 2 x

Hoe staat eigenlijk met die CS die je niet uit de Camper kon krijgen?
We kunnen nu niet komen helpen helaas 😳
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

31 mar 2020, 21:13 1 x

Zo veel commotie over een stukje plastic.... Over vijf jaar, zeg tien, rijden we geen van allen meer rond in een A2.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 mar 2020, 21:25 1 x

jmkoole schreef:
31 mar 2020, 21:13
Zo veel commotie over een stukje plastic.... Over vijf jaar, zeg tien, rijden we geen van allen meer rond in een A2.
Huh?
betutteling is zinloos; passie is Goud
eekhoorntje

31 mar 2020, 22:11 0 x

over 10 jaren?

De Panhard uit 1951 en 1953 zijn ook Aluminium en rijd nog 10%, de rest zoekt onderdelen!
Dan komt de gestoorde Eek Hoorn met een Citroën blokje, ook boxer, maar geen 2 maar 4 cilinders!

De andere heeft nu een Batterij pack en Chinees als buikpijn pack.
Die werkte wel maar van de 140 Km kom je niet verder dan 57 Km als het redelijk weer is, met kachel aan nog minder.

Maar hij rijd wel schoon en zuinig, traag als .... maar dat mag bij dat bouwjaar.
Koop dus geen Chinees ombouw pakket!

De sloop E Up, gekocht van Lease Frima en opgehaald in Almere is vele malen betere en zelfs goedkoper in aanschaf.

De Mandel CS is nu uit de bus gekomen dankzij hulpjes met kleine handjes, ja kinderarbeid is pure noodzaak bij een lekke band en daarom schreef getrokken...
Hij is gespoten, ziet er mooi uit maar deze ATL, met APK afkeur garantie en heel veel werk!

En als je de laatste 2 berichten tot 1 geheel plakte weet je dat die ombouw nog erg lang kan duren!
Nu worden er vele Diesels gesloopt en deze dus ook, maar half... en straks.
Kreeg uitstel tot begin September 2020 voor 20 jaren AU...di A2 EV.

De afstand is prima te halen en gelijk daar fout parkeren en Showroom met stekker erin?
Ik weiger de proefrit in de E Tron!
Plaats reactie