Beste A2 fans,
Een ietwat vreemd verzoek; ik ben op zoek naar een set (2 stuks) lederen hoofdsteunen uit een A2. Bij voorkeur van de voorstoelen, van achterbank kan ook.
Kleur maakt niet uit, die kan ik met lederverf in de juiste kleur krijgen.
Alvast hartelijk bedankt voor het aanbieden van een mogelijke set!
V
Lederen hoofdsteun 2x
- Vthonissen
- Motortype: (nog) geen Audi A2
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je als dakloze zonder woonplaats?
En wat ga je zonder A2 met deze doen?
Eerst even aanmelden, want zo meld ik niet wat mijn voorraad is....
Verder weet ik na hete zomer dan de geverfde ik na afloop minder Grijze haren had!
Dus eerst voorstellen en rest graag even invullen!
En wat ga je zonder A2 met deze doen?
Eerst even aanmelden, want zo meld ik niet wat mijn voorraad is....
Verder weet ik na hete zomer dan de geverfde ik na afloop minder Grijze haren had!
Dus eerst voorstellen en rest graag even invullen!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
(off topic) Dit in tegenstelling tot het continu wijzigen van je woonplaats @eekhoorntje ?
Ik heb geloof ik al Zeeland, Duitsland en Groningen voorbij zien komen in je profiel...

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De bereidwilligheid om te helpen zakt wederom naar dieptepunt als een nieuw lid geheel zonder voorstelronde en in wellicht vermoorde onschuld tracht hulp in te roepen. De volledige anonimiteit die ook in het profiel wordt gehanteerd brengt dit verzoek enkel verder naar de afgrond.
*** TOPIC GESLOTEN ***
*** TOPIC GESLOTEN ***
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16