Ik heb onlangs vier sterk verwaarloosde (en naar achteraf bleek ook kromme) 16" velgen gekocht in het door mij begeerde 6-arm design. Intussen heb ik ze laten richten en opmaken en staan ze braaf naast me te glimmen. De bijbehorende naafkapjes zaten niet op de wielen, ook daarvan snap ik achteraf waarom: de plastic pootjes aan de binnenzijde waarin een metalen ring ligt, zijn nagenoeg allemaal afgebroken.
En dus, ben ik op zoek naar deze naafkappen met nummer 8Z00601165F. Bij Audi-Tradition zie ik ze niet. Stel dat deze onvindbaar zijn (ik zoek nog wel verder) hebben jullie enig idee waar ik deze zou kunnen vinden en/of passen er ook andere naafkappen op deze velgen?
Naafkapjes 6-arm design velgen
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
alsjeblieft, en nu niet zeuren dat ze duur zijn.
https://shop.ahw-shop.de/original-audi- ... kel?c=6042
https://shop.ahw-shop.de/original-audi- ... kel?c=6042
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jemig wat zijn die duur 

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Omdat de kapjes duur zijn kocht ik set compleet met rotte banden, velgen + kapjes waren netjes en maar €125,- compleet.
Ik zie dus als ik deze kapjes verkopen zou dat velgen maar.... Dat is koopje dus!
Ik zie dus als ik deze kapjes verkopen zou dat velgen maar.... Dat is koopje dus!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Goh, wat DUUR!!!

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Valt wel mee, de prijs is in 10 jaar met enkele euro's verhoogd.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
Inderdaad, ook ik vind € 30 een heel redelijke prijs.
We hebben IMHO een vertekend idee van de werkelijkheid, omdat velgen (vooral met slechte banden erop) belachelijk goedkoop zijn: nauwelijks meer dan de kiloprijs van aluminium
We hebben IMHO een vertekend idee van de werkelijkheid, omdat velgen (vooral met slechte banden erop) belachelijk goedkoop zijn: nauwelijks meer dan de kiloprijs van aluminium