Hallo,
Bovenste radiatorslang 8ZO 121 101. Wie heeft dat. Weet iemand waar kan ik zo iets vinden. Winparts en autooc hebben dat niet.
Koelwaterslang 8Z0 121 101
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Al gekeken bij Onderdelenlijn??? https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onde ... teurslang/
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zo ver had ik niet doorgeklikt, jammer dat de goede net(?) weg was... Misschien ergens van een sloopauto af te halen?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Sloop?
Ik heb nog net aan dichte slang liggen voor benzine, maar onze Princes Beatrix heeft minder rimpels
Wie durfde deze te monteren?
Daarom niets aangeboden want ik wil hier niet geroyeerd worden om deze reden!
Er zijn ook Universele slangen die je zelf op maat kunt maken, plaatselijke Automaterialen groothandel en oude er naast voor de maat.
Ik heb nog net aan dichte slang liggen voor benzine, maar onze Princes Beatrix heeft minder rimpels
Wie durfde deze te monteren?
Daarom niets aangeboden want ik wil hier niet geroyeerd worden om deze reden!
Er zijn ook Universele slangen die je zelf op maat kunt maken, plaatselijke Automaterialen groothandel en oude er naast voor de maat.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Mark
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bedankt Eekhoorntje,
Het is niet de slang maar de aansluiting aan de thermostaatbehuizing. Het druppelt. Het komt blijkbaar vaak voor .
Ik heb het so opgelost . Een extra slangklem naast de slappe "federbandschelle "NH906872 01.
Ik heb wat opmerkingen over dit verhaal !
2-Bovenste aanbieder, Schaap en Bron is een goede demontage bedrijf met accent op VW en Audi. . Maar ik zie geen A2 's in demontage . Voor hun blijkbaar A2's financiel niet zo interesant. Dat is ook zo met veel andere demontage bedrijven. Als A2 eigenaren zouden we daar wat aan moeten doen.
iets anders:
3- Voor de mensen die hebben al genoeg van gehad van 7zap is er nu ook : https://webautocats.com/etka/audi/a2/248/121300/
Het is niet de slang maar de aansluiting aan de thermostaatbehuizing. Het druppelt. Het komt blijkbaar vaak voor .
Ik heb het so opgelost . Een extra slangklem naast de slappe "federbandschelle "NH906872 01.
Ik heb wat opmerkingen over dit verhaal !
2-Bovenste aanbieder, Schaap en Bron is een goede demontage bedrijf met accent op VW en Audi. . Maar ik zie geen A2 's in demontage . Voor hun blijkbaar A2's financiel niet zo interesant. Dat is ook zo met veel andere demontage bedrijven. Als A2 eigenaren zouden we daar wat aan moeten doen.
iets anders:
3- Voor de mensen die hebben al genoeg van gehad van 7zap is er nu ook : https://webautocats.com/etka/audi/a2/248/121300/