Long time no see!
Ik maakte een ritje in de (nieuwe) A2 van mijn ouders, schoof de bekerhouder uit en toen vond-ie het wel welletjes en besloot-ie niet meer te willen vergrendelen.
Toch best wel hinderlijk, dus als iemand nog een bekerhouder ter beschikking heeft of een goeie howto heeft hoe ik de huidige bekerhouder kan reviseren dan hoor ik het graag!
Gezocht: Bekerhouder
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
ik heb er ook lang naar gezocht en kwam een tip tegen op het forum "wat maar een cent kost".
Ik stop nu gewoon een cent aan de zijkant en leg die in het bakje als ik de houder nodig heb.
Simpel, maar ik zoek niet meer naar een vervanger: werkt gewoon goed.
Ik stop nu gewoon een cent aan de zijkant en leg die in het bakje als ik de houder nodig heb.
Simpel, maar ik zoek niet meer naar een vervanger: werkt gewoon goed.
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Ljouwert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Er staat eentje op ebay.de Eur 97,90 + 24,90 verzendkosten. Beetje duur maar dan kun je weer even vooruit.
https://www.ebay.de/itm/124947343033?mk ... media=COPY
https://www.ebay.de/itm/124947343033?mk ... media=COPY
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@edje13 Dat zou een optie kunnen zijn. Al lijkt deze niet helemaal open te klappen zoals zou moeten. Maar dat zou enkel op deze foto zo kunnen zijn. Bedankt voor de tip!
Enne, ik denk dat deze nog een mooier kapje heeft dan die van de bekerhouder die er nu al in zit.
EDIT:
Ik heb nog een iets mooiere versie gevonden op bovengenoemde website en deze besteld.
Toch nog best een acceptabele prijs.
Enne, ik denk dat deze nog een mooier kapje heeft dan die van de bekerhouder die er nu al in zit.

EDIT:
Ik heb nog een iets mooiere versie gevonden op bovengenoemde website en deze besteld.
Toch nog best een acceptabele prijs.