Hoi daar,
Ik zoek dakdragers voor mijn audi A2. Wie heeft er een setje liggen die ik kan overnemen?
Groet, Wessel
Dakdrager
- WesselAudiA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- WesselAudiA2
Voor iedereen die het leuk vindt een update met foto’s.
Dakdragers zijn perfect en staan (mi) stoer, bedankt Paulus.
Op de heenrit naar Baskenland rond Poitier helaas pech gehad. Serieuze alarmbellen gingen af. We moesten volgens de autohandleiding direct stoppen. Ik durfde ook niet verder te rijden en op goed geluk naar een garage rijden dus bij het tankstation langs de snelweg gestopt. Daar zijn we weggesleept. Verrassend goed en snel geholpen door de lokale sleper/garage en dankzij ANWB wegenwacht gelukkig niet zo in de kosten gelopen.
Auto heeft het vervolgens de rest van de vakantie goed gehouden, met surfplank op het dak. Windgeruis en verbruik is iets meer/hoger. Aangezien we niet harder reden dan 100 viel dit mee.
Zie foto’s.
Dakdragers zijn perfect en staan (mi) stoer, bedankt Paulus.
Op de heenrit naar Baskenland rond Poitier helaas pech gehad. Serieuze alarmbellen gingen af. We moesten volgens de autohandleiding direct stoppen. Ik durfde ook niet verder te rijden en op goed geluk naar een garage rijden dus bij het tankstation langs de snelweg gestopt. Daar zijn we weggesleept. Verrassend goed en snel geholpen door de lokale sleper/garage en dankzij ANWB wegenwacht gelukkig niet zo in de kosten gelopen.
Auto heeft het vervolgens de rest van de vakantie goed gehouden, met surfplank op het dak. Windgeruis en verbruik is iets meer/hoger. Aangezien we niet harder reden dan 100 viel dit mee.
Zie foto’s.
- Bijlagen
-
- IMG_3041.jpeg (3.64 MiB) 2446 keer bekeken
-
- IMG_3060.jpeg (4.03 MiB) 2446 keer bekeken
-
- IMG_3065.jpeg (4.08 MiB) 2446 keer bekeken
- WesselAudiA2
Thanks. Vond t zelf ook een mooie plaatje.
De kamping was in Alos-Sibas-Abense. Erg fijne en rustige camping. Dat lag 1 uur en 40 minuten rijden van Biarritz.
De kamping was in Alos-Sibas-Abense. Erg fijne en rustige camping. Dat lag 1 uur en 40 minuten rijden van Biarritz.
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
WesselAudiA2 schreef: ↑26 jun 2024, 13:58Voor iedereen die het leuk vindt een update met foto’s.
Nog een echte goede tent, niet zo'n bungalow van dun plastic doek.
Super.
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005