Vandaag op een rotonde stopte de auto voor me ineens en jullie raden het al... Ik was te laat, keek net over mijn schouder, draaide me weer om en zag de Kia zo van me weg gestuiterd worden.
Balen natuurlijk, maar het is maar blikschade, dat wel hersteld zal gaan worden en dus zoek ik een goede voorbumper. Wie heeft er nog een liggen of heeft een goede tip. Een kobalt blauwe zou het mooiste zijn, maar de staat v/d bumper is belangrijker dan de kleur.
Voorbumper gezocht
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Mijn A2 gaat hersteld worden en het is verzekeringswerk geworden. De schade liep aardig in de papieren en daarmee werd "zelf" herstellen niet aantrekkelijk.. Mijn zoektocht naar een voorbumper is daardoor ten einde. Om dit topic niet verder te vervuilen zal ik tzt in een andere post het resultaat van de schadeherstel delen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik had je eerste post kennelijk gemist, wat een pech zeg! Het is je niet gegund de afgelopen tijd. Ik neem aan dat herstel via de eigen verzekering invloed heeft op de bonus/malus regeling.
Mag je de schadehersteller zelf uitzoeken of wordt dat door de verzekeringsmaatschappij bepaald? Gelukkig is de auto niet total-loss verklaard. Succes en we zien de resultaten graag tegemoet!
Mag je de schadehersteller zelf uitzoeken of wordt dat door de verzekeringsmaatschappij bepaald? Gelukkig is de auto niet total-loss verklaard. Succes en we zien de resultaten graag tegemoet!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Rein
- Audi A2 clublid
Klopt Hans Jan, er is invloed op mijn bonus malus helaas, maar gezien mijn gelukkige verleden op schade gebied... valt het sommetje toename in premie (over toekomstige jaren) nog mee, het geschatte schade bedrag ligt daar boven en toen was de keuze ook snel gemaakt. Ik heb idd geen vrije keuze voor herstelbedrijf, maar dat komt goed. De verzekering stelde zelf voor om naar de lokale Audi dealer (wittebrug) te gaan. Dat was het dichts in de buurt liggende "aangesloten" schadeherstelbedrijf. En dus even langs gereden vanmiddag en eea in gang gezet. Zijn beschadigde neusje is straks weer als nieuw L-)
- Audi_gekkie
Eind goed al goed.
Wel balen natuurlijk. Zoals jij schetst, dan is zo'n aanrijding snel gebeurd.
Wel balen natuurlijk. Zoals jij schetst, dan is zo'n aanrijding snel gebeurd.
Dat is inderdaad balen Rein, maar straks ben je het alweer allang vergeten en rij je weer met plezier in je A2 rond.
Ik denk niet dat je nog op zoek bent naar een bumper, omdat je het laat maken, maar zoniet, dan heb ik er een voor je. Het is mijn oude bumper, waar inmiddels de scheur van gerepareerd is.
Ik denk niet dat je nog op zoek bent naar een bumper, omdat je het laat maken, maar zoniet, dan heb ik er een voor je. Het is mijn oude bumper, waar inmiddels de scheur van gerepareerd is.
- Rein
- Audi A2 clublid
Ik baal inderdaad wel van mijn aanrijding, achteraf krijg je toch het gevoel dat dit te vermijden was. maar ja, dat is achteraf en het belangrijkste is dat niemand fysieke schade opgelopen heeft. De schade aan mijn A2 wordt gerepareerd, nu nog iets om de deuk in mijn ego te herstellen
@foppe, dank voor het super aanbod, mocht het moeilijk blijken om een bumper te vinden, dan neem ik zeker contact met je op.

@foppe, dank voor het super aanbod, mocht het moeilijk blijken om een bumper te vinden, dan neem ik zeker contact met je op.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Rein,
Gelukkig is de schade beperkt met een lichte schade.
Voor je het weet staat hij weer glimmend voor de deur en je geniet weer van je A2.
Grt,
Rolf
almere
Gelukkig is de schade beperkt met een lichte schade.
Voor je het weet staat hij weer glimmend voor de deur en je geniet weer van je A2.
Grt,
Rolf
almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl