Ribbelgrille/ serviceklep moet goed en netjes zijn ...
- DonGaspar
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb laatst de mijne vervangen voor deze: http://www.ebay.de/itm/282339299637
De oude heb ik ook nog liggen (met wat krassen erop, dus die wil je vast niet hebben). Wat is er precies afgebroken? Iets wat van mijn oude grill afgeschroefd kan worden?
De oude heb ik ook nog liggen (met wat krassen erop, dus die wil je vast niet hebben). Wat is er precies afgebroken? Iets wat van mijn oude grill afgeschroefd kan worden?
Audi A2 1.2 TDI 3L - ANY - Silver metallic - 2001
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
- singer
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Excuses, ik zag het berichtje pas nu....bedankt , het kunststof sluitnokje is van het klepje afgebroken, dat stukje waar het afstelbare stalen haakje aanzit. Het was al eeerder zorgvuldig gelijmd, maar liet toch weer los bij het dichtdrukken...ik zie niet 1, 2, 3 een reparatie oplossing....behalve het gehele klepje vervangen...miss hien heb jij een idee?
OSS, Rood leder sport interieur. Gemod. Kleuren FIS, Koni FSD,
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik weet niet welke lijm je gebruikte, maar ik heb goede ervaringen met Bison tweecomponenten-lijm (rolletje, grijs van buiten, beige van binnen, plakje afsnijden, kneden tot homogene massa) - wordt na een paar minuten keihard.
Ik weet niet of het voldoende hecht aan de gebruikte kunststof, dat is een probleem met meer lijmen. Flink opruwen wil wel eens helpen.
Als het enigszins kan, verstevigen met een schroefje dat de delen bij elkaar houdt (voorboren, verhitten) of een metalen plaatje over de breuk met 2 schroefjes.
Ik heb deze lijm met succes gebruikt om de kabel van de elektrische raambediening weer goed vast te zetten in de plastic (nylon?) houder die de ruit draagt. En die doet het nu weer prima.
Ik weet niet of het voldoende hecht aan de gebruikte kunststof, dat is een probleem met meer lijmen. Flink opruwen wil wel eens helpen.
Als het enigszins kan, verstevigen met een schroefje dat de delen bij elkaar houdt (voorboren, verhitten) of een metalen plaatje over de breuk met 2 schroefjes.
Ik heb deze lijm met succes gebruikt om de kabel van de elektrische raambediening weer goed vast te zetten in de plastic (nylon?) houder die de ruit draagt. En die doet het nu weer prima.
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Of een gebruikte scoren op Kleinanzeigen.de
Heb zelf ook pas 1 gescoord voor €70 incl. Verzendkosten. Ff op slachfest audi a2 zoeken. En goed naar de foto’s kijken of zo’n grill erop zit.
Heb zelf ook pas 1 gescoord voor €70 incl. Verzendkosten. Ff op slachfest audi a2 zoeken. En goed naar de foto’s kijken of zo’n grill erop zit.
- singer
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Jullie beiden bedankt voor de reactie. Ik zal de 2-comp. Lijm zeker nog even proberen, vooral omdat de klep ( nou ja, het klepje...) verder helemaal goed is..
OSS, Rood leder sport interieur. Gemod. Kleuren FIS, Koni FSD,
- HansJan
- Moderator
Ik heb even geïnformeerd bij het sloopbedrijf uit bovenstaande link: €80.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- edje13
- Audi A2 clublid
Er staat ook nog ergens op eBay. Kleinanzeigen een zilvergrijze met voor schade. Hiervan lijkt het lammellen gedeelte nog intact. Alleen de chromen rand is geblutst.
Misschien is deze goedkoper te krijgen en kan je het lammellen gedeelte zo omzetten naar je eigen Chrome rand deel.
Zomaar een suggestie voor de liefhebber.
Misschien is deze goedkoper te krijgen en kan je het lammellen gedeelte zo omzetten naar je eigen Chrome rand deel.
Zomaar een suggestie voor de liefhebber.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik geloof dat er op het Engelse forum onderdelen van de service klep 3D-geprint worden. Wellicht de moeite waard om daar de informeren.
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... ject-Noir)
http://www.a2oc.net/forum/showthread.ph ... ject-Noir)