Linker koplamp
- Pimoso
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
beter nieuwe kopen, 2e hands kan ook weer lek zijn of stof er in.....de linker koplamp is op dit moment uit voorraad leverbaar, de rechter is helemaal op worden op dit moment gemaakt in polen.....ik heb er een in order staan worden half februari geleverd....ze kosten 165 euro.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hier afdeling pricewatch 
Wisselt heel sterk, Artaparts en Voorwinden parts leveren snel en tegen redelijke prijs:
https://www.voorwindenparts.nl/koplamp- ... valeo.html
Maar eBay is ook nog een optie:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 3004122720
Succes!

Wisselt heel sterk, Artaparts en Voorwinden parts leveren snel en tegen redelijke prijs:
https://www.voorwindenparts.nl/koplamp- ... valeo.html
Maar eBay is ook nog een optie:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 3004122720
Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- trebbor77
- Audi A2 clublid
Hoi @rensTDI ,
Ik heb zelf 2 nieuwe koplampen besteld (ongeveer € 260 incl verzenden via www.pitstraat.com); omdat de rechter inderdaad niet leverbaar is nu krijg ik deze volgens het laatste bericht (van een paar weken geleden) eind januari.
Mijn oude zijn dan te koop en mogen weg voor een mooie prijs. In de rechter zit vocht, de rechter is een klein beetje dof van dichtbij (zie foto).
Mocht je interesse hebben, stuur dan een pb.
gr Robbert
Ik heb zelf 2 nieuwe koplampen besteld (ongeveer € 260 incl verzenden via www.pitstraat.com); omdat de rechter inderdaad niet leverbaar is nu krijg ik deze volgens het laatste bericht (van een paar weken geleden) eind januari.
Mijn oude zijn dan te koop en mogen weg voor een mooie prijs. In de rechter zit vocht, de rechter is een klein beetje dof van dichtbij (zie foto).
Mocht je interesse hebben, stuur dan een pb.
gr Robbert
- Bijlagen
-
- IMG_20190124_121913.jpg (109.39 KiB) 4064 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
Ik zie dat www.pitstraat.com een soort overkoepelende website is. Onderdelen worden ook uit Dld geleverd.
Iemand ervaring met koplampen van Van Wezel?
Iemand ervaring met koplampen van Van Wezel?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- davevogel0
Succes met de rechter koplamp. Ik wacht al sinds eind september op een rechter lamp. Links is idd nog we te vinden.
Mocht iemand nog een rechter lampen weten te vinden hoor ik het graag!
Mocht iemand nog een rechter lampen weten te vinden hoor ik het graag!
- edje13
- Audi A2 clublid
@robert , op de foto staat je linker koplamp.Altijd in de rijrichting kijken, dus is de linker koplamp de koplamp aan de bestuurderszijde.
Als je nl links afbuigt gaat ook in deze lamp het knipperlicht aan.
Dus bestuurderzijde is altijd links ( buiten eng,aus en Indonesië (en zal nog wel enkele vergeten zijn
). Heb ik mij laten vertellen door een monteur. Ik weet niet of onderdelenshops hier ook rekening mee houden in hun beschrijving.
Als je nl links afbuigt gaat ook in deze lamp het knipperlicht aan.
Dus bestuurderzijde is altijd links ( buiten eng,aus en Indonesië (en zal nog wel enkele vergeten zijn