Koplampen set
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Koop nieuwe voor €160, per stuk of.... Poetsen!
Foto 1 is dus voor het poetsen...
Foto 2 na poetsen, en die was nog iets erger matglas.
Dat poetsen doe ik met Commandant 4 , voor verweerde lak bedoeld maar gaat prima...
Na afloop doe ik er blanke hoogglans lak over, en geen gewone maar 2K.
Die 2 componenten lak heeft 1 nadeel, na beetje spuiten word de bus ook binnen 12 uren hard.
Daarom doe ik meerdere lampen in 1x spuiten want 6 lampen is mogelijk uit 1 spuitbus.
Ik doe dan 3 dunne lagen.
Als je nog geen lak hebt, elke 4 jaren poetsen kan ook en de 2K lak is ook €16,95 per busje!
Zijn er voldoende mensen die een waas voor hun ogen hebben en een Poets en lamme handen Meeting binnenkort willen?
Dat poetsen doe ik met Commandant 4 , voor verweerde lak bedoeld maar gaat prima...
Die 2 componenten lak heeft 1 nadeel, na beetje spuiten word de bus ook binnen 12 uren hard.
Daarom doe ik meerdere lampen in 1x spuiten want 6 lampen is mogelijk uit 1 spuitbus.
Als je nog geen lak hebt, elke 4 jaren poetsen kan ook en de 2K lak is ook €16,95 per busje!
Zijn er voldoende mensen die een waas voor hun ogen hebben en een Poets en lamme handen Meeting binnenkort willen?
- Bijlagen
-
- IMG_20191028_145116.jpg (353.35 KiB) 2115 keer bekeken
-
- IMG_20200105_105109.jpg (445.75 KiB) 2115 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Trizone
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Poetsen is altijd een goede optie, maar dat hersteld de bevestigingspunten nieteekhoorntje schreef: ↑26 feb 2020, 07:35Koop nieuwe voor €160, per stuk of.... Poetsen!

Van beide auto's is er 1 koplamp stuk. Heb nu 2 iets verschillende, vooral het stel mechanisme is anders. Ik krijg 1 van de lampen nu niet helemaal netjes op zijn plek.