Trekhaak gezocht...
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Voor m'n A2 1.4 tdi AMF zoek ik een geschikte trekhaak. Gebruikt, nieuw, vast, verwijderbaar, het maakt allemaal niet uit. Liefst met kabel. Bedoelt voor fietsendrager.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
https://www.winparts.nl/bagage--amp--tr ... k/c91.html
Ik twijfel of de kabel erbij zit.... paste redelijk.... 2 jaren terug gedaan met dit merk.
Ik twijfel of de kabel erbij zit.... paste redelijk.... 2 jaren terug gedaan met dit merk.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Informeer eens bij Eenink. Die monteert regelmatig afneembare trekhaken.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Belachelijk duur is natuurlijk een beetje relatief
Rameder is in dland een hele grote aanbieder, maar hij heeft ook een Nederlandse site en een afneembare haak voor een redelijke prijs (tenminste, ik vind t een redelijke prijs)

- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Komt nog een kabel bij van 50 a 60 euro...
Voor een A2 met een economische waarde van 1.000 euro, vind ik bijna 400 euro voor een trekhaak veel geld
Voor mn vorige Golf kocht ik een nieuwe vaste trekhaak incl. kabelset voor 175 euro. Snap ook niet waarom dit voor een A2 zo duur moet zijn. Kan niks anders verzinnen dan het begrip schaarste...
Voor een A2 met een economische waarde van 1.000 euro, vind ik bijna 400 euro voor een trekhaak veel geld

Voor mn vorige Golf kocht ik een nieuwe vaste trekhaak incl. kabelset voor 175 euro. Snap ook niet waarom dit voor een A2 zo duur moet zijn. Kan niks anders verzinnen dan het begrip schaarste...
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Weet je het verschil tussen de Golf en A2?
De verkoopcijfers!
En ik heb wel een gebruikte gegoten echte maar die verkoop ik niet, deze van ruim €300,- of koop een sloop voertuig, pluk de trekhaak eraf + kabel en verkoop de rest door en je hebt geld toe!
Verder zit bij de aangeboden trekhaken hier geen montage kosten dus als je toch zelf moest doen...
De verkoopcijfers!
En ik heb wel een gebruikte gegoten echte maar die verkoop ik niet, deze van ruim €300,- of koop een sloop voertuig, pluk de trekhaak eraf + kabel en verkoop de rest door en je hebt geld toe!
Verder zit bij de aangeboden trekhaken hier geen montage kosten dus als je toch zelf moest doen...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Die is zelf gemaakt, net als de mijne.