Ik heb een paar kleine bedrijfjes benaderd voor een prijsopgave. Er blijken grote verschillen te zijn. Er zijn aanbieders van tegen de 500 euro. De laagste, een bedrijfje in Haarlem geeft 270 op.
Dat maakt het onaantrekkelijk om het zelf te gaan doen.
Voorruit en versnellingspook vervangen
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welk bedrijf is dat in Haarlem?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Spaceframe
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mijn voorruit heeft sinds kort een barst en een ster, dus ik houd me ook aanbevolen voor het bedrijfje in Haarlem!
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
De ruit is vandaag vervangen, het was in 45 minuten gefixt. De prijs was anders geworden, volgens het bedrijf was een bepaalde ruit niet op voorraad bij de leverancier. Een andere leverancier had de ruit wel maar dan werd de prijs 320 euro.
Toch maar gedaan, het is alsnog een scherpe prijs.
Ruiten Service Haarlem
Toch maar gedaan, het is alsnog een scherpe prijs.
Ruiten Service Haarlem
- Lucske
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Dank voor deze tip Paulus!
Ik had een grote ster, welke al snel doorscheurde. In Haarlem echt goed geholpen voor eenzelfde prijs. Pilkington, door een vakman vervangen.
Na 21 jaar dan toch maar afscheid genomen van de originele sekurit Audi voorruit
Ik had een grote ster, welke al snel doorscheurde. In Haarlem echt goed geholpen voor eenzelfde prijs. Pilkington, door een vakman vervangen.
Na 21 jaar dan toch maar afscheid genomen van de originele sekurit Audi voorruit
1.6 BAD | kastellrot
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Helaas gaan meeste monteurs een wisser wisselen zonder de Arm te kontroleren of die nog goed is.
Steivig aanknijpen is vaak voldoende en vele kregen matte streep onderaan!
Zelfs bij een Dealer onderhoud van Clublid (noem geen namen) had deze reeds en beetje knijpen en opgelost!
Steivig aanknijpen is vaak voldoende en vele kregen matte streep onderaan!
Zelfs bij een Dealer onderhoud van Clublid (noem geen namen) had deze reeds en beetje knijpen en opgelost!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...