Ik ben op zoek naar een kabelboom voor de mistlampen. Of de stekkertjes die in de mistlampen gaan, daarmee ben ik ook geholpen.
Heeft iemand iets of heeft iemand tips waar te bestellen?
Kabelboom mistlampen
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tja, voor de A2 kom je toch vaak bij onze oosterburen terecht. https://www.ebay.de/itm/132598785541
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Of middagje op de sloop en zelf plukken, €5,- maar die is voor mezelf dus niet bij
"De Ooievaar in Blokker gaan kijken" die zijn al geplukt... zelf nodig.
Heb de lampen laten hangen, waren duur en in staat ontbinding!
"De Ooievaar in Blokker gaan kijken" die zijn al geplukt... zelf nodig.
Heb de lampen laten hangen, waren duur en in staat ontbinding!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Of gewoon naar de dealer gaan, die connectoren kosten een paar euro en draden kun je zelf trekken.
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik bedacht mij dat er in de buurt een sloperij is waar je nog zelf kunt demonteren. Daar even langs geweest en het bleek dat dit type stekkertje op veel Audi's gebruikt is.
Keuze genoeg, gewoon uit een ver gesloopte wagen geknipt.
De kabelboom maak ik zelf met wat soldeerwerk en krimpkous. Binnenkort dus aan de slag met het inbouwen van de mistlampen die meteen voorzien worden van led's van HansJan.
Keuze genoeg, gewoon uit een ver gesloopte wagen geknipt.
De kabelboom maak ik zelf met wat soldeerwerk en krimpkous. Binnenkort dus aan de slag met het inbouwen van de mistlampen die meteen voorzien worden van led's van HansJan.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Peter heeft gelijk, je kan de kabels zelf trekken. Door gebrek aan ervaring had ik weinig succes met krimpkousen. Heb de boel eruit gehaald en alles weer in met gesoldeerde verbindingen. Het was de moeite waard.