Lichtschakelaar zonder softtouch
- Lohran
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik ben op zoek naar een lichtschakelaar voor een A2 met mistlampen voor en achter zonder softtouch. Heeft iemand die nog in nette staat liggen? Eventueel heb ik er zelf nog een zonder mistlampen voor ter inruil, deze zat bij de auto maar is dus niet de goede.
- karolography
- Audi A2 clublid
Voor het geval je het niet weet: je kan deze schakelaar gewoon gebruiken. Je bedient dan de mistlampen voor en achter tegelijk. Maar mocht je ze per sé afzonderlijk van elkaar willen gebruiken, heb je inderdaad een andere schakelaar nodig.

- Lohran
Toevallig vanmiddag eentje gemaild inderdaad. Voor mistlampen voor zie je niet zoveel. Ik zoek dan inderdaad tot juni 2001 (zo uit het hoofd, staat ergens in de handige lijst van A2 updates op dit forum).
- Gerard51
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Na veel zoekwerk, op internet gevonden, nieuwe schakelaar betaalbaar 14, euro op euautoteile.de.
Was wel even prutsen om de ronde schakelunit uit de rechthoekige behuizing te krijgen, maar de aanhouder wint.
Was wel even prutsen om de ronde schakelunit uit de rechthoekige behuizing te krijgen, maar de aanhouder wint.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Zoek een AUA met mislampen en tot juni 2001 gemaakte....
Elke BBY is van na juli 2002 en heeft Soft lack..
Ik ga kijken als ik bij de sloop kom, maar vaak jongere exemplaren.
Elke BBY is van na juli 2002 en heeft Soft lack..
Ik ga kijken als ik bij de sloop kom, maar vaak jongere exemplaren.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...