Multibox / bekerhouder soul 4pk

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lucske
Audi A2 clublid
Berichten: 74
Lid geworden op: 02 nov 2021, 10:59
Locatie: Weesp
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

31 jan 2022, 20:16 0 x

TJT heeft een vuurtje aangestoken bij mij, die bekerhouder/multibox achterin zou toch ook wel erg mooi staan bij de mijne (bij wie niet).

Op de audi tradition website staan een grijze en beige, maar helaas online nergens de zwarte multibox.

Montage adapters zijn reeds in bezit, dus mocht iemand een multibox (kleur soul, 4pk) tegenkomen (of kwijt willen)...
1.6 BAD | kastellrot
Gebruikersavatar
TJT
Berichten: 732
Lid geworden op: 18 jun 2019, 15:11
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 jan 2022, 20:54 1 x

Ja, dat is het ‘m nou juist, de soul black versie is een zeldzaamheid en bijna niet meer aan te komen.
Ik ben er ook best een tijdje naar op zoek geweest.
Ik had wat dat betreft echt mazzel, ook met de prijs.
Ik was de eerste die zich meldde bij de adverteerder en mocht ‘m hebben voor de door hem gevraagde prijs van € 25,- maar terwijl het contact liep kwamen er ook al biedingen binnen die wel opliepen tot € 80,- maar gelukkig was het een verkoper met principes. ;)

Ik heb er nog eentje over in de kleur grijs, zonder montage adapters, clipjes aan de voorkant zijn afgebroken waardoor deze aan de voorkant niet meer vergrendelt, systeem voor openen van klepjes van opbergvakje functioneert ook niet meer hoe het zou moeten. Desalniettemin is-ie als dubbele bekerhouder nog steeds geschikt, bekers en flesjes liggen er nog steeds stabiel in en de multibox zelf ligt van zichzelf al best goed stabiel op de middenconsole en kun je met de beugel aan de achterkant nog wel enigszins extra stabiliseren.
Is over te spuiten in gewenste kleur met https://unit13shop.eu/nl/leger-airsoft- ... /a-8314-40
Zie hier de resultaten: viewtopic.php?t=8056
Je mag die grijze van mij hebben voor een tientje exclusief eventuele verzendkosten, maar ik kan het heel goed begrijpen als je toch nog even verder zoekt naar een beter exemplaar. :)
Gebruikersavatar
Lucske
Audi A2 clublid
Berichten: 74
Lid geworden op: 02 nov 2021, 10:59
Locatie: Weesp
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

01 feb 2022, 09:47 2 x

Dat zie je niet vaak meer, een verkoper met principes op marktplaats ;) goede deal dan zeg, 25euro!
Die zeldzaamheid is het m juist, ik hoop in de toekomst nog eens ergens tegenaan te lopen zoals jij. Hopelijk is mijn karma net zo mild…
1.6 BAD | kastellrot
Plaats reactie