Audi-A2.nl Forumsticker
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="arjan"]Hoi,
Ja dat idee van @lf is ook leuk, maar ik zit met het probleem ik heb de letters A2 er niet op staan.
Dus dat zou bij mij niet kunnen.
Gr Arjan[/quote]
Moet je die gewoon even kopen Arjan!!! Hi Hi
(Bij de dealer redelijk prijzig, maar bij Halfords kun je ook letters en cijfers kopen voor heel billijke prijs). Ik heb een tijdje voor de gein mijn A eraf gehaald en bij Halfords een Q gekocht en deze voor de 2 geplakt, kwamen wel heel leuke reacties op (veel verbazing ).
Het idee van de sticker ondersteun ik uiteraard ook.
Theo
Ja dat idee van @lf is ook leuk, maar ik zit met het probleem ik heb de letters A2 er niet op staan.
Dus dat zou bij mij niet kunnen.
Gr Arjan[/quote]
Moet je die gewoon even kopen Arjan!!! Hi Hi
(Bij de dealer redelijk prijzig, maar bij Halfords kun je ook letters en cijfers kopen voor heel billijke prijs). Ik heb een tijdje voor de gein mijn A eraf gehaald en bij Halfords een Q gekocht en deze voor de 2 geplakt, kwamen wel heel leuke reacties op (veel verbazing ).
Het idee van de sticker ondersteun ik uiteraard ook.
Theo
Dank voor jullie tips zover. Ik wil de sticker graag eenvoudig een duidelijk houden, tekst in bold en aan weerszijden het audi-logo. Is er iemand met ontwerp/design ervaring ? Heeft iemand contacten met een leverancier ? Zo leuk zijn als er straks 100 A2's rondrijden met de forum-sticker achterop 

Ik geloof dat mijn reactie van gisteren het niet gehaald heeft tot het forum... zal wel vergeten zijn op de Bevestig-knop te drukken :?
Leuk idee, zo'n sticker. Liefst het idee van @lf maar een ruitsticker kan ook, mits subtiel. Het liefste had ik zelf een kentekenplaathouder van het forum. Maar als ik de enige ben... Qua prijs lijkt me vijf euro een prima richting.
Leuk idee, zo'n sticker. Liefst het idee van @lf maar een ruitsticker kan ook, mits subtiel. Het liefste had ik zelf een kentekenplaathouder van het forum. Maar als ik de enige ben... Qua prijs lijkt me vijf euro een prima richting.