Nou goed, degene die dat 'ene mailtje' heeft geschreven ben ik. De intentie was er onder andere bij mij, om bij Peter na te vragen of het forum in andere handen over kon gaan. Met alle goede bedoelingen uiteraard, zoals Peter Maathuis ook al geschreven heeft. De aanleiding is een optel som. Ik zie het forum langzaam maar zeker achteruitgaan (kwa sfeer maar ook technisch), en nieuwe leden afschrikken. Een of twee moderatoren hadden al veel problemen kunnen oplossen, maar helaas heeft Peter daar niet aan gewild (voor de duidelijkheid, ik heb zelf nooit aangeboden om op deze manier te helpen).
Ik heb toen het initiatief genomen om een aantal actieve leden te benaderen om te inventariseren of meerdere mensen er ook zo over denken, en of we Peter zouden moeten emailen met het voorstel om het forum over te nemen (langzaam, dus met medewerking van hem). Hier zijn wat wisselende reacties op teruggekomen, waardoor ik nooit een mail heb gestuurd met daadwerkelijk de vraag of hij het forum over wilde dragen. Immers, liever één heel A2 forum dan twee halve
Het ziet er dus naar uit dat de tijd het initiatief heeft ingehaald...
Het goede nieuws is dat er een aantal mensen zijn waarvan ik weet dat deze tijd en moeite in een nieuw forum willen steken. En ik denk dat het voor iedereen het leukste is om het forum gewoon door te laten bestaan, ook voor @Peter. In ieder geval heel erg bedankt voor de tijd, moeite, zweet, en geld die je er hebt ingestoken Peter!