Nieuw forum
Daar heb ik geen last van Johan. ik krijg geen pop up reclame.
Ik heb wel problemen als ik oppervlakkig ga surfen (op de surface). Het lukt me niet om iets te posten met de Windows 8 explorer. Het probleem zal wel bij Microsnot liggen, maar ik vermeld het hier toch maar.
Ik heb wel problemen als ik oppervlakkig ga surfen (op de surface). Het lukt me niet om iets te posten met de Windows 8 explorer. Het probleem zal wel bij Microsnot liggen, maar ik vermeld het hier toch maar.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Peter: kunnen de vakken voor zoeken en nieuw bericht duidelijker worden gemaakt met een duidelijker kader of kleur van het vak? Op de laptop zijn deze heel licht grijs, maar op de iPad zie ik nauwelijks verschil.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">@peter, ik heb al eerder aangeven dat je top werk hebt geleverd. Even verder bordurend op de rewrite urls. </font>Op deze pagina staan links maar deze gaan allemaal nog niet goed. Kun jij dit fixen met rewrite urls of moet de post worden aangepast? <font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">http://www.audi-a2.nl/aankooptips-lees- ... html</font>
Wat ik vooral echt beter vind, is dat je niet meer zo vaak pagina's hoeft te laden, bij het schrijven van een reactie. Gewoon de tekstbox invullen en het staat er zo. Ook als je terug springt naar de recente discussies, worden automatisch de oranje labels meteen bijgewerkt. Dat werkt als een speer. B-)
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Valt me nog steeds op dat de tijden een uur vroeger staan als je niet bent ingelogd.Na het inloggen staan de tijden wel goed ....edit:Wat is precies de bedoeling van het het topic aktiviteiten? Ik zie hier wel alle nieuwe gebruikers langskomen, die zich hebben aangemeld.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Is het ook mogelijk om de melding onder een foto:
<div><span class="Apple-tab-span" style="white-space: pre;"> Deze afbeelding wordt verkleind weergegeven. Klik om te vergroten.</span><div>
te verwijderen, danwel niet meer te tonen? </div></div>In mijn howto vind ik het storend nl.
<div><span class="Apple-tab-span" style="white-space: pre;"> Deze afbeelding wordt verkleind weergegeven. Klik om te vergroten.</span><div>
te verwijderen, danwel niet meer te tonen? </div></div>In mijn howto vind ik het storend nl.
- Audi_gekkie
Zijn PDF's echt niet op een simpelere manier te tonen dan bijv. via drive.google.com?
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Peter er zijn in dit draadje vele vragen gesteld en je hebt al heel wat punten afgehandeld, verbeterd of uitgelegd dat het niet kan.
Maar ook vele vragen zijn onbeantwoord gebleven........
Nou neem ik je dit niet kwalijk hoor en je zal het er erg druk mee hebben maar als de mogelijkheid er is zou je dan dit draadje nog eens van begin kunnen door lopen en de onbeantwoorde vragen kunnen behandelen dan wel een oplossing kunnen geven of melden dat het niet kan.
En evt het afgehandelde er uit gooien dan blijft het een overzichtelijk wensen lijstje.
Keep up the good work!!!!
:-bd :-bd :-bd
Maar ook vele vragen zijn onbeantwoord gebleven........
Nou neem ik je dit niet kwalijk hoor en je zal het er erg druk mee hebben maar als de mogelijkheid er is zou je dan dit draadje nog eens van begin kunnen door lopen en de onbeantwoorde vragen kunnen behandelen dan wel een oplossing kunnen geven of melden dat het niet kan.
En evt het afgehandelde er uit gooien dan blijft het een overzichtelijk wensen lijstje.
Keep up the good work!!!!
:-bd :-bd :-bd