Nieuw forum
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Hier nog een voorbeeld van www.fourtitude.com: color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif"><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">http://www.fourtitude.com/news/uploads/ ... 00_021.jpg
</font><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font>Het plaatje wordt nu alleen als link opgeslagen, ik zie geen afbeelding meer ...</font><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font><div><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font></div>
</font><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font>Het plaatje wordt nu alleen als link opgeslagen, ik zie geen afbeelding meer ...</font><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font><div><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font></div>
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
@Peter, ben er inmiddels achter gekomen waar het aan ligt.
Gebruik normaal gesproken Google Chrome, daar verandert het plaatje in een link ...
Heb even getest met Internet Explorer, daar blijft de afbeelding een afbeelding na bewerking.
Ga nu een tijdje met Internet Explorer werken, kijken of er meer browsergerelateerde problemen zijn ...
Gebruik normaal gesproken Google Chrome, daar verandert het plaatje in een link ...
Heb even getest met Internet Explorer, daar blijft de afbeelding een afbeelding na bewerking.
Ga nu een tijdje met Internet Explorer werken, kijken of er meer browsergerelateerde problemen zijn ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- rolf
Ik kan er nog niet echt aan wennen aan de nieuwe forum opzet.Merk aan mijzelf dat ik minder ben gaan posten en wat minder aanwezig ben.........Het zal wel aan mij liggen, ik vindt het forum niet meer zo overzichtelijk als vroeger.
PS. Dit betekend niet dat ik de tomeloze inzet van Peter niet waardeer, integendeel, dit is puur mijn eigen beleving.Waardeer het zeer zeker dat hij z'n vrije tijd spendeert aan dit forum.
PS. Dit betekend niet dat ik de tomeloze inzet van Peter niet waardeer, integendeel, dit is puur mijn eigen beleving.Waardeer het zeer zeker dat hij z'n vrije tijd spendeert aan dit forum.
- Audi_gekkie
Dit gold ook eerst voor mij, maar weet niet eens meer hoe het oude forum er uit zag.
>-

- HansJan
- Moderator
De layout is een stuk ruimer opgezet en leest daardoor wat minder prettig omdat je meer moet navigeren. Desalniettemin is mijn gebruik er niet minder op geworden, maar het valt mij wel op dat het aantal topicreacties is afgenomen.
Ik kan mij het oude forum ook nog maar vaag heugen, maar kan mijn weg inmiddels redelijk goed vinden. Belangrijk is dat we @Peter blijven voeden met op-en/of aanmerkingen zodat het een prettige plek blijft om te vertoeven.
Ik kan mij het oude forum ook nog maar vaag heugen, maar kan mijn weg inmiddels redelijk goed vinden. Belangrijk is dat we @Peter blijven voeden met op-en/of aanmerkingen zodat het een prettige plek blijft om te vertoeven.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Sturdygurdy
Ik ben inmiddels gewend aan het nieuwe forum. Dit duurde met name wat lang omdat ik altijd Tapatalk gebruikte en dat werkt nog niet.
Verder vind ik het eigenlijk niet veel anders dan het oude, dus prima werk,
Peter
Verder vind ik het eigenlijk niet veel anders dan het oude, dus prima werk,
Peter
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Kan mijn naamgenoot Rolf in het hoge noorden wel begrijpen ,ik kamp soms ermee dat ik mij als ik onderweg ben en dus met gsm moet het erg onhandiger geworden is t.o.v een pc thuis.
Maar beheerder heeft blijkbaar meer tijd nodig iedereen zijn wensen te kunnen vervullen.
Het is jammer via Samsung gsm S4 en S3 de lay-out totaal anders is, dus ik moet steeds anders handelen op mijn overige mobile apparatuur anders is dan pc.
Ik die heel veel structuur nodig heb is dit voor mij heel lastig...
Rechter zijde met sub menu nieuwe discussie, recente discussie ,projecten enz. geheel niet zichtbaar is op mijn Samsung met standaard browser en chrome S4 mini en S3 is dit wel bekend?
Dus ik krijg alleen Home ,mijn inlognaam inbox te zien boven in, dus alles scrollen !
Merk ook dat er zelden er forumleden ingelogd zijn, dus men bekijkt het minder, en is dat ook te meten hoeveel bezoekers aantallen er minder zijn dan voorheen?
Dus ik kan maar allen naar beneden scrollen...niet handig.
Dus op pc veel thuis het forum bekijken.
Dus het is voor mij gevoel bewerkelijker geworden , snel tekst veranderen is er niet bij.
Bij bewerken komt soms de cursor niet te voorschijn of je moet soms meerdere keren op bewerken klikken of forum opnieuw oproepen en doet het plots wel.
Ik hoop over een tijd op verbeteringen ik kan mij redelijk ermee overweg.
grt,
Rolf
Almere
Maar beheerder heeft blijkbaar meer tijd nodig iedereen zijn wensen te kunnen vervullen.
Het is jammer via Samsung gsm S4 en S3 de lay-out totaal anders is, dus ik moet steeds anders handelen op mijn overige mobile apparatuur anders is dan pc.
Ik die heel veel structuur nodig heb is dit voor mij heel lastig...
Rechter zijde met sub menu nieuwe discussie, recente discussie ,projecten enz. geheel niet zichtbaar is op mijn Samsung met standaard browser en chrome S4 mini en S3 is dit wel bekend?
Dus ik krijg alleen Home ,mijn inlognaam inbox te zien boven in, dus alles scrollen !
Merk ook dat er zelden er forumleden ingelogd zijn, dus men bekijkt het minder, en is dat ook te meten hoeveel bezoekers aantallen er minder zijn dan voorheen?
Dus ik kan maar allen naar beneden scrollen...niet handig.
Dus op pc veel thuis het forum bekijken.
Dus het is voor mij gevoel bewerkelijker geworden , snel tekst veranderen is er niet bij.
Bij bewerken komt soms de cursor niet te voorschijn of je moet soms meerdere keren op bewerken klikken of forum opnieuw oproepen en doet het plots wel.
Ik hoop over een tijd op verbeteringen ik kan mij redelijk ermee overweg.
grt,
Rolf
Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.630.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl