Nieuw forum
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif" style="background-color: transparent !important;">Zit zelf ook wel eens op het autoweek-forum:</font><div style="color: rgb(96, 96, 96); font-family: Roboto, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; line-height: 28px;">
http://www.autoweek.nl/forum/addon.php? ... t_messages
</div>wat ik wel prettig vind:
- achtergrondkleur van topics is afwisselend licht/donker; dit leest wat gemakkelijk;- alles waarop je kunt doorklikken heeft een afwijkende <font color="#ff0000">kleur;</font>- je hebt veel mogelijkheden om of naar een ander <font color="#ff0000">forumdeel </font>of naar een <font color="#ff0000">laatste reactie</font> of naar een <font color="#ff0000">forumgebruiker </font>te springen;
edit: een linkje toevoegen lukt soms pas na 3 keer plakken en/of de browser opnieuw opstarten, ik werk afwisselendmet Internet Explorer en Google Chrome.
http://www.autoweek.nl/forum/addon.php? ... t_messages
</div>wat ik wel prettig vind:
- achtergrondkleur van topics is afwisselend licht/donker; dit leest wat gemakkelijk;- alles waarop je kunt doorklikken heeft een afwijkende <font color="#ff0000">kleur;</font>- je hebt veel mogelijkheden om of naar een ander <font color="#ff0000">forumdeel </font>of naar een <font color="#ff0000">laatste reactie</font> of naar een <font color="#ff0000">forumgebruiker </font>te springen;
edit: een linkje toevoegen lukt soms pas na 3 keer plakken en/of de browser opnieuw opstarten, ik werk afwisselendmet Internet Explorer en Google Chrome.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Ik raak wat vermoeid van de voornamelijke stilte en overigens ontwijkende reacties van de forumbeheerder op suggesties en kritiek van (mij als één van de) gebruikers.
<div>Voor zover binnen bereik, is het mijn bedoeling hier bij te dragen aan een prettig en goed funktionerende community. De geschiedenis van het audi-a2 forum is mij niet goed bekend, maar als nieuwkomer (lid sinds september jl.) krijg ik tot nu toe... de indruk dat het sitebeheer bij deze conversie solistisch en weinig communicatief opereert.
In geval dat de gebruikelijke gang van zaken op dit forum is: so be it.
<div>
</div></div>
<div>Voor zover binnen bereik, is het mijn bedoeling hier bij te dragen aan een prettig en goed funktionerende community. De geschiedenis van het audi-a2 forum is mij niet goed bekend, maar als nieuwkomer (lid sinds september jl.) krijg ik tot nu toe... de indruk dat het sitebeheer bij deze conversie solistisch en weinig communicatief opereert.
In geval dat de gebruikelijke gang van zaken op dit forum is: so be it.
<div>
</div></div>
- HansJan
- Moderator
@Eekastar: je slaat de spijker op z'n kop. Het was zeker geen trend totdat het forum op de schop werd gegooid.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
@eekastar als je er vermoeit van raakt moet je misschien een ander forum zoeken. Ik stop er een hoop vrije tijd in, ik heb ook nog een baan, een gezin. Dit is een hobby, een van de hobbies. Het is allemaal onbetaald, ik verdien er niks mee. Het kost zelfs geld. Ik vind dat je nogal al wat eisen stelt.
<div>De een wil een witte achtergrond, de ander een donkere, de een wil een grote regelafstand, de ander een kleine. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken. De vergelijking met Tweakers loopt helemaal scheef, daar zit een dikbetaald ontwikkelteam op, dat is een geen standaard software. </div>
<div>De een wil een witte achtergrond, de ander een donkere, de een wil een grote regelafstand, de ander een kleine. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken. De vergelijking met Tweakers loopt helemaal scheef, daar zit een dikbetaald ontwikkelteam op, dat is een geen standaard software. </div>
Wanneer ik de reakties lees ontbreekt het bij de meeste forummers niet aan waardering voor je inzet noch aan begrip voor de hoeveelheid tijd en energie die je geheel vrijwillig als sitebeheerder aan het forum besteedt.Dat geldt ook voor mij en hoewel niet echt terzake kundig kan ik me dus goed voorstellen dat je hier veel tijd aan kwijt bent en dat wordt hogelijk gewaardeerd.
Ik denk dat veel van de suggesties voor en kritiek op de site veroorzaakt worden door de verrassing waarmee de introduktie van het nieuwe model plaatsvond.Wmb schuilt n groot deel van de gewenning in het feit dat het nieuwe forum veel weg heeft van een onuitgewerkt experiment, met nieuwe software die in de dagelijkse praktijk verder aangepast en bijgeregeld moet worden.Daar komt nogal wat interactie met de gebruikers bij kijken, lijkt mij.
Duidelijk is dat jijzelf heel enthousiast bent over deze software, nu de gebruikers nog!
Ik denk dat veel van de suggesties voor en kritiek op de site veroorzaakt worden door de verrassing waarmee de introduktie van het nieuwe model plaatsvond.Wmb schuilt n groot deel van de gewenning in het feit dat het nieuwe forum veel weg heeft van een onuitgewerkt experiment, met nieuwe software die in de dagelijkse praktijk verder aangepast en bijgeregeld moet worden.Daar komt nogal wat interactie met de gebruikers bij kijken, lijkt mij.
Duidelijk is dat jijzelf heel enthousiast bent over deze software, nu de gebruikers nog!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">@Peter, </font>Wellicht is het een idee om in dit topic aan te geven als er een verandering/aanpassing is doorgevoerd.De forummers kunnen dan in reaktie daarop e.e.a. uitproberen en reageren.Zo kunnen we stap voor stap het forum beter maken.
Wat het uiterlijk van het forum betreft: ik zie dat de regels in de ledenlijst afwisselend licht/donker gekleurd is:
http://www.audi-a2.nl/members
Dit maakt deze lijst al veel leesbaarder en zou wat mij betreft ook voor de topiclijsten doorgevoerd kunnen worden.
Ik zie nu voor het eerst waar die standaard avatars vandaan komen. Zag ze op de genoemde hiphop-site ook staan.Ik vindt het persoonlijk geen gezicht, maar smaken mogen gelukkig verschillen ...
Wat het uiterlijk van het forum betreft: ik zie dat de regels in de ledenlijst afwisselend licht/donker gekleurd is:
http://www.audi-a2.nl/members
Dit maakt deze lijst al veel leesbaarder en zou wat mij betreft ook voor de topiclijsten doorgevoerd kunnen worden.
Ik zie nu voor het eerst waar die standaard avatars vandaan komen. Zag ze op de genoemde hiphop-site ook staan.Ik vindt het persoonlijk geen gezicht, maar smaken mogen gelukkig verschillen ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
En als beloning krijgen we meer kleur in het forum ...