Dat was het dan, ik stop er mee.

Forum nieuws en aankondigingen
luukske
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

21 mar 2017, 13:31 0 x

Doe nog maar bakkie stront leegstorten =)
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 mar 2017, 14:08 0 x

@pocoloco: op het Duitse forum zijn ook betalende leden die allerlei voordelen genieten. En ik meen dat je je daar als een vis in het water voelt. Hou het hier dan voor gezien, Pinokkio was toch afgezwaaid?

Misschien heb je als schadehersteller niet zoveel affiniteit met IT, maar dit forum moet wel draaiende gehouden worden. Voor niets gaat de zon op, daar moet inspanning voor geleverd worden. Vanuit de mens en systemen. Als er mogelijkheden zijn om dit te kunnen continueren met mogelijk kostenreductie dan zijn we al een stap verder. Misschien zelfs zoveel dat het zonder advertenties (commercie!) kan.

Zoals je weet worden er geen accounts verwijderd, daar is Peter in het verleden al heel duidelijk over geweest. En leden die de boel verzieken worden voor altijd gebanned. Maak je keuze, maar laten we voor nu handelen in het belang van deze site en het échte clubgevoel.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Pocoloco

21 mar 2017, 14:08 0 x

Nee luuk ,geen stront . ik hou het nog netjes . lees het eens goed, misschien herken je er wat in   ;)
Peter

21 mar 2017, 14:15 0 x

Sorry pocoloco, ik vind het genoeg nu. Ik geloof niet dat ik je iets misdaan heb,
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

21 mar 2017, 19:40 0 x

Peter heel erg bedankt voor al het werk dat je er in hebt gestopt.
Ik begrijp en respecteer je beslissing hoe jammer ik dit ook vind voor mezelf en mede forum fans.
Ook ik hoop dat het forum een doorstart kan maken, het liefst met dezelfde naam en dan met frisse blik en enthousiast de toekomst in met de mensen die er nu ook bij zijn.
Verder wil ik me niet in de bovenstaande discussie mengen, (ik heb niet alles meegekregen en heb ook geen verstand van een forum onderhouden)  maar ik wil alleen zeggen dat ik het erg jammer vind dat ik mijn A2 vrienden die ik graag mag hier zie bakkeleien. Dat doet me toch een soort van pijn.
Ik hoop dat het zsm word opgelost naar ieders zin en met behoud van een mooi Nederlands A2 forum, ik geloof dat onze geliefde auto dat ook verdient!
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 mar 2017, 22:27 0 x

Peter,

Ook vanaf deze kant bedankt voor het zolang in stand houden van het forum.
Ik rijd inmiddels 5 jaar in mijn Audi A2 en mede dankzij dit forum heb ik een aantal kleine probleempjes
(kentekenverlichtingsschroefjes/onwillige achterbank) met hulp van medeforummers kunnen oplossen.
Ik ben voorlopig nog niet van plan hem weg te doen, daar vind ik de A2 veel te leuk voor ...  B)

Het zou mooi zijn dat het forum op een of andere vorm zou kunnen doorstarten,
liefst met meerdere forummers voor de broodnodige (mentale) ondersteuning.

En vooral laat ons focussen op de liefhebberij voor de Audi A2,
een eigenwijs karretje voor (soms) ijgenweize mensen ...   ;)

met vriendelijke groet,

Peter_Audi_A2 (die met de rode Color Storm)

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
ericosman

21 mar 2017, 23:13 0 x

Zelf heb ik sinds korte tijd geen A2 meer, dit omdat de kosten te hoog werden voor de auto. Ik heb heel veel aan dit forum gehad en wil dus ook elk lid bedanken!

Als bedankje aan iedereen eigelijk ben ik best bereid het forum te hosten op mijn servertje bij flexwebhosting. De hosting is dan voor niks :) alleen het domein moet dan betaald worden wat neer komt op €7 per jaar? Verder zou ik absoluut geen winst willen maken, als ik a2 fans bij elkaar zou kunnen brengen ben in tevreden :+1: . Mocht dit doorgaan zou ik graag vanuit de oude vastgeroeste leden :D moderators willen maken.
CvP
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 mar 2017, 07:48 0 x

Peter,
Heel erg bedankt voor het jaren instand houden van dit forum.en ik heb begrip voor je keuze. Wel zou ik het heel jammer vinden als dit forum verdwijnt want ondertussen is het, mede met jou inzet, is wel een  bijzonder en informatief forum met specifieke kennis over dit mooie voertuig.
Ondanks dat ik niet zoveel heb geplaatst kijk ik wel regelmatig wat er hier gebeurt.
Ik hoop dat het gaat lukken dit forum voort te zetten en zie hierboven al wat hoopvolle "geluiden".
Bedankt en succes!
Seven
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

22 mar 2017, 09:14 0 x

Peter,
Ik sluit me helemaal aan bij de vorige spreker. Ook van mij: ontzettend bedankt!
@ericosman: een erg goed voorstel. Als 7 euro per jaar de kosten zijn, wil ik voor het eerste jaar betalen. Nog 9 anderen en we zijn weer voor 10 jaar gered.
wil
Motortype: Weet ik niet

22 mar 2017, 09:22 0 x

Ik ga er van uit dat er wel iemand de zin en energie heeft om het a2 forum(in welke hoedanigheid dan ook) voort te zetten.
Waar kan ik anders met mijn soms rare vragen terecht.
In ieder geval iedereen bedankt die dit forum mogelijk maakt en ik hoop van harte tot ziens  
Gesloten