Dat was het dan, ik stop er mee.
Het gaat denk ik ook om gunnen. Aan wie wil Peter overdragen.
Mensen die de sfeer negatief beinvloeden, vinden dat meestal niet van zichzelf...
Misschien ben ik het wel!
Peter, dank voor alle jaren en ik hoop dat je geschikte overname kandidaten ontmoet.
Mensen die de sfeer negatief beinvloeden, vinden dat meestal niet van zichzelf...
Misschien ben ik het wel!
Peter, dank voor alle jaren en ik hoop dat je geschikte overname kandidaten ontmoet.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is het niet mogelijk om de berichten/info van www.audi-a2.nl over te zetten naar een subforum van www.audiforum.nl? Geen idee of dit technisch mogelijk is, maar het lijkt mij een goede manier voor het beschikbaar houden van de technische info.<blockquote class="Quote">
<a rel="nofollow" target="_blank">rolf</a> schreef:
Jammer, was best een informatief forum waar voor de aspirant en senior A2 rijder veel info te vinden was.
Je argumentatie begrijp ik wel, als je zelf al geen A2 meer hebt verlies je ook langzaam de binding met het geheel en het is en blijft veel werk zo een forum in de lucht houden.
Bedankt en het ga je goed!
Btw, er bestaat ook nog een www.audiforum.nl
die hebben ook een A2 afdeling, hoewel die niet zo druk bezocht is als dit specifieke A2 forum.
Maar ja, dat kan veranderen, het is alleen jammer dat de technische info verloren gaat.
Het verdere beheer/moderatie is dan meteen ook geregeld.</blockquote>
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

/offtopic via https://web.archive.org/web/20161001155 ... udi-a2.nl/ is het forum nog te raadplegen ook al is het straks offline
/on topic Neem aan dat als het forum kan worden overgenomen, Peter wel met de voorwaarden komt
/on topic Neem aan dat als het forum kan worden overgenomen, Peter wel met de voorwaarden komt
" Alleen wrijving geeft glans"
Hoi Peter ,
K ben weliswaar niet zo van de publiekelijke dankzeggingen maar goed er zijn uitzonderingen . .
Ik wil jou dan ook voor al je werk aan deze site bedanken.
Zoals al veel gezegd is het heeft je site ook mij wegwijs gemaakt met de A2 me in contact gebracht met andere A2 liefhebbers kortom me daarmee erg veel plezier bezorgd. Vind het dan ook jammer dat jouw stoppen of overdragen van de site (?) met een katerig gevoel zou gaan eindigen. Dat moet toch anders moeten lijkt me. Verstand van SSL "s etc heb ik niet maar als ik qua tijd en organisatie (stichting zonder winstoogmerk om de site te behouden oprichten bijv.) om al jouw werk te behouden en daarmee, het vele plezier voor huidige en toekomstige A2 liefhebbers wil ik daar een bijdrage in leveren en hoor ik het eventueel van jou of actievelingen.
Hoop dus dat je een manier vind om tevreden over al je werk te kunnen terugkijken . Wat mij betreft Thx very much en ik hoor eventueel van je .
Grt TDI3
K ben weliswaar niet zo van de publiekelijke dankzeggingen maar goed er zijn uitzonderingen . .
Ik wil jou dan ook voor al je werk aan deze site bedanken.
Zoals al veel gezegd is het heeft je site ook mij wegwijs gemaakt met de A2 me in contact gebracht met andere A2 liefhebbers kortom me daarmee erg veel plezier bezorgd. Vind het dan ook jammer dat jouw stoppen of overdragen van de site (?) met een katerig gevoel zou gaan eindigen. Dat moet toch anders moeten lijkt me. Verstand van SSL "s etc heb ik niet maar als ik qua tijd en organisatie (stichting zonder winstoogmerk om de site te behouden oprichten bijv.) om al jouw werk te behouden en daarmee, het vele plezier voor huidige en toekomstige A2 liefhebbers wil ik daar een bijdrage in leveren en hoor ik het eventueel van jou of actievelingen.
Hoop dus dat je een manier vind om tevreden over al je werk te kunnen terugkijken . Wat mij betreft Thx very much en ik hoor eventueel van je .
Grt TDI3
Is het niet mogelijk om de berichten/info van www.audi-a2.nl over te zetten naar een subforum van www.audiforum.nl? Geen idee of dit technisch mogelijk is, maar het lijkt mij een goede manier voor het beschikbaar houden van de technische info.Peter_Audi_A2 schreef:
<blockquote class="Quote">
<div><a rel="nofollow" target="_blank">rolf</a> schreef:
Jammer, was best een informatief forum waar voor de aspirant en senior A2 rijder veel info te vinden was.
Je argumentatie begrijp ik wel, als je zelf al geen A2 meer hebt verlies je ook langzaam de binding met het geheel en het is en blijft veel werk zo een forum in de lucht houden.
die hebben ook een A2 afdeling, hoewel die niet zo druk bezocht is als dit specifieke A2 forum.
Maar ja, dat kan veranderen, het is alleen jammer dat de technische info verloren gaat.
Het verdere beheer/moderatie is dan meteen ook geregeld.</blockquote></div>
</blockquote>
Als je goed bent met SQL en veel tijd hebt moet dat kunnen maar dan moet je de gebruikers en de passwords ook nog overzetten. Dat lukt met de gebruikers nog wel maar met de passwords niet, die zijn gehashed.
De beste optie is om het forum voor te zetten op het huidige platform. Vanilla is een modern platform. Discourse zo een alternatief kunnen zijn. Maar ga asjeblieft niet klooien met phpBB.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is het niet mogelijk om de berichten/info van www.audi-a2.nl over te zetten naar een subforum van www.audiforum.nl? Geen idee of dit technisch mogelijk is, maar het lijkt mij een goede manier voor het beschikbaar houden van de technische info.Peter schreef:
<div class="QuoteAuthor">Peter_Audi_A2 schreef:
<div><a rel="nofollow" target="_blank">rolf</a> schreef:
Het verdere beheer/moderatie is dan meteen ook geregeld.</blockquote></div>
</blockquote>
Als je goed bent met SQL en veel tijd hebt moet dat kunnen maar dan moet je de gebruikers en de passwords ook nog overzetten. Dat lukt met de gebruikers nog wel maar met de passwords niet, die zijn gehashed.
De beste optie is om het forum voor te zetten op het huidige platform. Vanilla is een modern platform. Discourse zo een alternatief kunnen zijn. Maar ga asjeblieft niet klooien met phpBB.</div>
</blockquote>
Ik ben zelf van mening dat het op termijn beter is om alleen de forumberichten over te hevelen naar www.audiforum.nl en je verder niet druk meer te maken over de gebruikers/wachtwoorden.
Degene die wil, kan zelf een gebruiker aanmaken (ik heb zelf een account op www.audiforum.nl).
Het groepje A2-gebruikers zal in de loop der jaren steeds kleiner worden,
en ook het onderhouden van een eigen forum zal ook om die reden steeds lastiger worden.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- fuzz
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Sinds een goede 2 jaar gebruik ik met veel plezier het forum. Peter bedankt voor je inzet! Toch, ik zou het erg jammer vinden wanneer het forum met een schat aan informatie er niet meer zou zijn en een groep liefhebbers niet meer een eigen plekje heeft. Ik ben ervan overtuigd dat met goede wil iemand/we het met goede bedoelingen over kan nemen..