Nieuw forum
Ik heb ook geen permissie om die knop te gebruiken.wel heb ik een PB ontvangen en beantwoord, dus dat werkt wel.
Ennuh, de knop recente discussies werkt nu wel goed. Voorheen stonden er oude posts, zelfs van 2010, voor de nieuwe posts. Gelukkig, want dat was bij mij ook een doorn in het oog.
Ennuh, de knop recente discussies werkt nu wel goed. Voorheen stonden er oude posts, zelfs van 2010, voor de nieuwe posts. Gelukkig, want dat was bij mij ook een doorn in het oog.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Terugkomend op mijn post van 14 oktober:
- Nog geen nieuwe inzichten op gebruik met iPad
- Vanochtend zag ik een Citaat knop die weer verdwenen is?
- Mijn IE probleem moet je even vergeten, de test werd uitgevoerd met IE9 :-(
- Tapatalk plugin disabled? Status is 'not in service'
- Het zou voor de leesbaarheid nog steeds erg welkom zijn als de Aankondigingen gefilterd konden worden in de Recente discussies. Dat maakt de toegankelijkheid naar de meest Recente berichten beter, waardoor de noodzaak tot functie "Nieuwe berichten" minder wordt.
- De
bewerkingswijze van een bericht is aangepast naar 1 dag. Op het oude
forum was deze oneindig en dat was ontzettend handig om in HowTo's
aanpassingen te blijven maken. Is het bezwaarlijk om dat te herstellen?
- Wordt het nog mogelijk om een bericht te verwijderen?
- Komt de "Voorbeeld" optie voor nieuwe berichten nog terug?
- Categorie 'Leden' werkt (nog) niet.
- Nog geen nieuwe inzichten op gebruik met iPad
- Vanochtend zag ik een Citaat knop die weer verdwenen is?
- Mijn IE probleem moet je even vergeten, de test werd uitgevoerd met IE9 :-(
- Tapatalk plugin disabled? Status is 'not in service'
- Het zou voor de leesbaarheid nog steeds erg welkom zijn als de Aankondigingen gefilterd konden worden in de Recente discussies. Dat maakt de toegankelijkheid naar de meest Recente berichten beter, waardoor de noodzaak tot functie "Nieuwe berichten" minder wordt.
- De
bewerkingswijze van een bericht is aangepast naar 1 dag. Op het oude
forum was deze oneindig en dat was ontzettend handig om in HowTo's
aanpassingen te blijven maken. Is het bezwaarlijk om dat te herstellen?
- Wordt het nog mogelijk om een bericht te verwijderen?
- Komt de "Voorbeeld" optie voor nieuwe berichten nog terug?
- Categorie 'Leden' werkt (nog) niet.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
<span style="font-family: Roboto, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; line-height: 23.9980010986328px; color: rgb(102, 102, 102); letter-spacing: 0.100000001490116px; background-color: rgb(255, 255, 255);">- De bewerkingswijze van een bericht is aangepast naar 1 dag. Op het oude forum was deze oneindig etc...</span>
<font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Mee eens. Ik pas de titel van mijn eerste post vaak aan, zo zie je meteen aan de titel waar ik nu mee bezig ben. </font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Dit kan nu niet meer. </font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">- Mijn topic in even voorstellen staat op nr 2. maar ik zie hem niet in de home page vermeld. Minder belangrijk, maar wel raar. </font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font>
Het wordt weer overtime Peter om al die kleine puntjes op te lossen #:-S ~O) I-)
<font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Mee eens. Ik pas de titel van mijn eerste post vaak aan, zo zie je meteen aan de titel waar ik nu mee bezig ben. </font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Dit kan nu niet meer. </font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">- Mijn topic in even voorstellen staat op nr 2. maar ik zie hem niet in de home page vermeld. Minder belangrijk, maar wel raar. </font><font color="#666666" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font>
Het wordt weer overtime Peter om al die kleine puntjes op te lossen #:-S ~O) I-)
- Bewerken berichten is naar 30 dagen gezet. In het verleden hebben we users gehad die na onenigheid hun geplaatste bijdragen leegmaakten. Om diezelfde reden kun je berichten ook niet verwijderen.- Citeren icm een goede editor is nog even een probleem, wordt aan gewerkt.- Tapatalk is uitgezet ivm technisch inferrieure oplossing. Dit ligt aan tapatalk, niet aan Vanilla.- "Voorbeeld" is een overbodige functie icm een WYIWYG editor, je ziet namelijk al hoe je bericht er uit gaat zien.- De functie "Recente berichten" bestaat: menu links "Recente discussies". Ik ga de "aankondigen" filteren op die pagina zodat je direct de recente berichten ziet.
Work in progress !
Update: In recente discussies staan nu alleen nog de recente discussies en geen aankondigingen.
Work in progress !
Update: In recente discussies staan nu alleen nog de recente discussies en geen aankondigingen.
- HansJan
- Moderator
@Peter: goed bezig!!
- Bewerken: 30 dagen lijkt me afdoende, ook voor het bewerken van HowTo's. Wanneer er een extra bewerking nodig is, kan deze dan aangevraagd worden?
- Citeren: we hebben vertrouwen in de oplossing :-)
- Tapatalk: betekent dit dat het voorlopig niet terugkomt? Ik gebruikte dit ontzettend veel op mijn telefoon.
- 'Voorbeeld': ik zal er nog eens mee experimenteren
- Recente berichten: aanpassing is exact zoals de meeste het nodig hebben!
- Emoticons: ik heb de functie getest en het blijkt dat deze niet wordt ingevoegd op de cursorpositie, maar na de laatste regel.
- Profiel: woonplaats en land toegevoegd, netjes. Bij openen worden ook de actuele waardes weergegeven.
Er wordt hier hard gewerkt. Dank! :-bd

- Bewerken: 30 dagen lijkt me afdoende, ook voor het bewerken van HowTo's. Wanneer er een extra bewerking nodig is, kan deze dan aangevraagd worden?
- Citeren: we hebben vertrouwen in de oplossing :-)
- Tapatalk: betekent dit dat het voorlopig niet terugkomt? Ik gebruikte dit ontzettend veel op mijn telefoon.
- 'Voorbeeld': ik zal er nog eens mee experimenteren
- Recente berichten: aanpassing is exact zoals de meeste het nodig hebben!
- Emoticons: ik heb de functie getest en het blijkt dat deze niet wordt ingevoegd op de cursorpositie, maar na de laatste regel.
- Profiel: woonplaats en land toegevoegd, netjes. Bij openen worden ook de actuele waardes weergegeven.
Er wordt hier hard gewerkt. Dank! :-bd
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
@Peter
Misschien handig om de adsense tussen de comments op responsive layout te zetten. Zodat mocht je een kleiner scherm gebruiken dan 1280x het layout niet uitrekt maar de advertentie binnen je commentbox blijft.
Kun je gewoon advertentie type aanpassen in adsense en op responsive zetten.
>-
Misschien handig om de adsense tussen de comments op responsive layout te zetten. Zodat mocht je een kleiner scherm gebruiken dan 1280x het layout niet uitrekt maar de advertentie binnen je commentbox blijft.
Kun je gewoon advertentie type aanpassen in adsense en op responsive zetten.

- HansJan
- Moderator
Wat is het doel van dit register en hoe ga je die gegevens borgen? Er is maar een beperkt groepje forumleden heel actief op het forum die onder andere ook de kilometerstanden in een draadje bijhoudt, maar daarmee heb je nog maar een fractie. En de gegevens zal je niet uit het RDW en NAP register krijgen, dus ben je van de eigenaar afhankelijk ...<div class="QuoteAuthor"><font size="2">@Peter said:</font><font size="2">Ik denk erover om een A2 register toe te voegen waarin we alle in Nederland geregistreerde A2's bijhouden. Kenteken, bouwjaar, motor, laatst bekende km-stand. etc. Iemand daar nog ideeen over?</font>
</div>