Audi-A2.nl Forumsticker
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Zaterdag de stickers binnen gekregen.
Heb er 2 besteld.
Wat Peter gedaan heeft ben ik ook van plan, beide zijruiten achter.
Maar idd, de kleur komt niet echt goed over
. Naar mijn mening had t feller gemogen & misch in zilver ofzo.
Ik ben er nog niet uit over de plek. :?
Vriendelijke groet, Joris
Heb er 2 besteld.

Wat Peter gedaan heeft ben ik ook van plan, beide zijruiten achter.
Maar idd, de kleur komt niet echt goed over

Ik ben er nog niet uit over de plek. :?
Vriendelijke groet, Joris
- Marc
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op zich een leuk idee... maar ik ben geen fan van stickers op mijn auto. Zelfs niet zo'n mooi ontworpen Audi-A2.nl sticker...
Ik zwaai en claxoneer wel als ik jullie zie rijden!!
PS. Zou je dan a2 niet met een hoofdletter schrijven?
Ik zwaai en claxoneer wel als ik jullie zie rijden!!

PS. Zou je dan a2 niet met een hoofdletter schrijven?
A2 Kristallblau; 1.4 benzine; 16" Style velgen; Open Sky System (werkt!); Concert 2 Radio/CD...
Dus niet iedereen vind het leuk om een sticker op zijn ruit ofzo te plakken. (ik ook niet trouwens)
Waarom dan niet op je nummerplaathouder. Bij mij staat reclame op van garage waar ik hem heb gekocht. Ik heb liever dat er www.audi-A2.nl staat dan reclame van garage.
Ik heb op internet wat gezocht en een reclameshop gevonden www.proxivepromotions.nl die al vanaf 50 stuks begint. Het kost ongeveer 3,- euro per stuk. Dus als iedereen 2 stuks besteld (voor en achter) zijn we met 25 man klaar om bestelling te plaatsen.
Dus mensen laat maar horen wat jullie van dit idee vinden...
Waarom dan niet op je nummerplaathouder. Bij mij staat reclame op van garage waar ik hem heb gekocht. Ik heb liever dat er www.audi-A2.nl staat dan reclame van garage.
Ik heb op internet wat gezocht en een reclameshop gevonden www.proxivepromotions.nl die al vanaf 50 stuks begint. Het kost ongeveer 3,- euro per stuk. Dus als iedereen 2 stuks besteld (voor en achter) zijn we met 25 man klaar om bestelling te plaatsen.
Dus mensen laat maar horen wat jullie van dit idee vinden...
Er is inmiddels een nieuw ontwerp beschikaar via forumlid Jan. Dit ontwerp kost 4,- kostprijs bij een afname van 50 stuks. Mochten er 50 liefhebbers voor zijn en iemand wil deze actie coordineren (kan ik eventueel doen).........Dus, roept u maar.
- grijsgevaar
een bescheiden exemplaar, niet te opvallend dus, aan binnenzijde ruit, is dat er?