Audi-A2.nl Forumsticker
Goedemorgen allen,
Ik heb de stickers ontvangen.
Zal diegenen die besteld hebben een PB sturen met nadere gegevens qua betaling.
De sticker kost per stuk 3,50 euro, 6 euro voor 2 stuks en 8,50 voor 3 stuks inclusief verzenden.
Sticker dient aan de buitenkant op een raam geplakt te worden. Originele audi-lettertype.
ik heb er meer laten maken dan dat er besteld zijn tot nu toe, dus als er nog forum leden zijn die willen bestellen, dan hoor ik dat wel.
Zie bijgaande foto
groet
audietje
Ik heb de stickers ontvangen.
Zal diegenen die besteld hebben een PB sturen met nadere gegevens qua betaling.
De sticker kost per stuk 3,50 euro, 6 euro voor 2 stuks en 8,50 voor 3 stuks inclusief verzenden.
Sticker dient aan de buitenkant op een raam geplakt te worden. Originele audi-lettertype.
ik heb er meer laten maken dan dat er besteld zijn tot nu toe, dus als er nog forum leden zijn die willen bestellen, dan hoor ik dat wel.
Zie bijgaande foto
groet
audietje
[quote="mauritsvs"]De mijne lag ook in de brievenbus, bedankt
Gelijk maar even opgeplakt, staat prima bij de kleur
Iemand enig idee of dit in de wasstraat erop blijft zitten?? :?
Mijn sticker zit al een paar maanden. ben al eenb keer of 4 door de wasstraat gegaan. Geen problemen.
groet
audietje
[/quote]

Gelijk maar even opgeplakt, staat prima bij de kleur

Iemand enig idee of dit in de wasstraat erop blijft zitten?? :?
Mijn sticker zit al een paar maanden. ben al eenb keer of 4 door de wasstraat gegaan. Geen problemen.
groet
audietje

- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Bij mij zitten ze er inmiddels ook op
Met als okumaatje op beide achterste zijraampjes geplakt, achter heb ik het onder de kentekenplaat staan (zwarte sticker van romulus
)
Dus misch ind toekomst wat meer herkenning ( ik kijk altijd of de bestuurder van een andere a2 intresse toont, maar vaak niet
)
Mn vriendin rijdt vaak tussen gouda & zoetermeer door de weeks & int weekend samen geregeld onderweg
Groet, Joris1980

Met als okumaatje op beide achterste zijraampjes geplakt, achter heb ik het onder de kentekenplaat staan (zwarte sticker van romulus

Dus misch ind toekomst wat meer herkenning ( ik kijk altijd of de bestuurder van een andere a2 intresse toont, maar vaak niet

Mn vriendin rijdt vaak tussen gouda & zoetermeer door de weeks & int weekend samen geregeld onderweg

Groet, Joris1980