Werk in uitvoering

Forum nieuws en aankondigingen
Gebruikersavatar
foppe
Berichten: 798
Lid geworden op: 30 mei 2014, 12:22

04 okt 2014, 07:54 0 x

Met die knop zie je alleen nieuwe berichten van vandaag.
Vaak zijn er nog een aantal ongelezen berichten die met deze knop niet tevoorschijn komen.

Bijvoorbeeld om 6uur 's nachts, zie ik alleen de berichten die na 12 uur zijn geschreven, maar niet van de avond ervoor.

Ik bedoel echt een ongelezen knop, maar als het om een of andere reden niet kan, is het verder geen probleem hoor.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

05 okt 2014, 17:42 0 x

Wens:

Draadjes die in een bepaald deel van het forum worden geplaatst (bijv. Onderhoud, Reparatie en Technische Problemen) moeten binnen nader te bepalen tijd door de topicstarter gesloten worden. Gebeurt dat niet, dan krijg de topicstarter herinneringen. Zolang het topic niet gesloten is, kan de topicstarter ook geen nieuwe topics in dat deel van het forum plaatsen. Topicstarter moet dus ook in staat zijn het topic te sluiten met een laatste statement.

Als dat laatste niet bevredigend is (bijv: opgelost ... ), dan naar admin doorzetten die actie onderneemt. Bijv. account blokkeren voor het aanmaken van nieuwe topics in het algemeen.

Sluiten van het topic door de topicstarter is per definitie een zinvolle optie.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
rolf
Audi A2 clublid
Berichten: 2124
Lid geworden op: 22 apr 2012, 02:34
Locatie: Noorwegen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 okt 2014, 12:25 0 x

Ik ben ff helemaal de wegkwijt......................heb al een keer alle berichten gelezen gedaan zodat ik met een schone lei begin.Maar hoe ik nu een overzicht van nieuwe berichten kan vinden?..............
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 1240
Lid geworden op: 06 mei 2009, 20:47

13 okt 2014, 14:11 0 x

> Discussies > in die lijst zijn de threads gemarkeerd met een orangje plaatje met de tekst "x nieuw". 
Probeer verder je weg te vinden in je persoonlijke notificaties, je kunt daar erg veel instellen ! Je krijgt "live" notificaties. Probeer het maar eens !
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

21 okt 2014, 21:42 0 x

Ik kan weinig goeds bedenken met deze nieuwe uitgave.
Blijkens het sterk terug gelopen bezoekersaantalen en dito posten, lijkt me dat er meer mensen zo over denken, maar misschien niet uitspreken.
Stel, je zou mijn mening vragen, zeg ik: niet overzetten.
Gebruikersavatar
Audi_gekkie
Berichten: 5880
Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35

21 okt 2014, 21:53 0 x

@Johan 3L Toch is het wennen. Ik ben ook weer begonnen, dus de posten lopen weer op \ :D /
Hoezo niet overzetten, de boel is al overgezet. Peter gaat echt weer alles terugzetten lijkt mij.
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 1240
Lid geworden op: 06 mei 2009, 20:47

21 okt 2014, 22:05 0 x

Het is overgezet. En we gaan niet terug. Waar zie jij een terugloop in het aantal geplaatste berichten ? De statistieken zeggen iets anders.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 okt 2014, 22:42 0 x

@Johan 3L moet oppassen dat zijn account niet geblokkeerd wordt. Zijn profiel is niet ingevuld en zijn naam heeft een spatie. ;-)

Maar alle gekheid op een stokje: de look and feel is in de afgelopen dagen dermate veranderd dat het na enige gewenning een prima én moderner alternatief is. Kom je kinderziektes en/of problemen tegen dan lijkt @Peter absoluut de beroerdste niet om dat op te lossen.

En misschien dit draadje sluiten en alle andere feedback in het topic www.audi-a2.nl/discussion/3407/nieuw-forum plaatsen zodat het voor @Peter ook beter inzichtelijk is?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gesloten