Dat was het dan, ik stop er mee.

Forum nieuws en aankondigingen
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 1240
Lid geworden op: 06 mei 2009, 20:47

20 mar 2017, 14:15 0 x

Na bijna 8 jaar Audi A2 Forum hou ik het voor gezien. Zoals de meeste van jullie zullen weten heb ik al jaren geen A2 meer en was het forum meer een hobby opzich. De laatste tijd krijg ik daar echter steeds minder plezier in. Ik heb er een hoop tijd en een beetje geld ingestopt maar dat wordt kennelijk steeds minder gewaardeerd. De onderlinge sfeer, de verzoeken (lees "eisen") die ik via PB krijg, het schelden als ik daar niet direct op in ga, de spammers etc. Het kost me teveel tijd en ergernis en het levert niets op.

Ik heb nog geen idee hoe het verder moet het forum, wellicht zijn er vanuit de vaste kern ideeën over. Zoals het er nu voorstaat gaat het forum op 1-4 (nee, geen grap) sluiten. Ik hou de domein-naam aan en zal de forum-database bewaren.
Gebruikersavatar
luukske
Berichten: 1336
Lid geworden op: 06 jun 2012, 02:21
Locatie: Tilburg
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

20 mar 2017, 14:24 0 x

Zonde Peter!  Maar toch bedankt voor alles .
Gebruikersavatar
AudiFanSedert1971
Berichten: 2314
Lid geworden op: 04 okt 2013, 12:09
Locatie: Almere
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

20 mar 2017, 15:06 0 x

Peter,

Graag wilde ik je bedanken voor de afgelopen jaren het forum in stand te houden.

Het heeft veel audi nieuwe of de huidige A2 rijders de benodigde info kunnen verschaffen .

Bedankt ,
Rolf

Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02, :mrgreen: 496.230.km, juli '13 161.500.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 287.625.km ,mrt'20 238.200.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 290.550.km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
msstona
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 okt 2011, 19:19

20 mar 2017, 16:13 0 x

Peter,<br id="null">Bedankt vooral die mooie jaren ,en het gaat je goed.
Pocoloco
Berichten: 2976
Lid geworden op: 23 aug 2013, 00:01

20 mar 2017, 16:34 0 x

Bedankt Peter ,goede keuze want er speelde al wat achter de schermen.( zie onder staande ) Daarom heb ik ook aan jou gevraagd om mijn account te verwijderen omdat ik hier niets meer heb te zoeken.<br id="null">hoop dat je dit nog wil regelen.<br id="null"><br id="null">Mvg George
 

<b>Hallo allemaal,</b>
<b>

</b><b> </b>
<b>

</b><b>Het zal jou ook opgevallen
zijn, dat het A2-forum de laatste tijd wat verslonst. Dit is iets wat in mijn
ogen al langer speelt en ook anderen hebben daar al eens hun zorg over geuit.
De recente spam-berichten die niet worden verwijderd, zijn de spreekwoordelijke
"druppel die de emmer doet overlopen" en de aanleiding voor deze
mail. Mijn zorg is dat (vooral nieuwe) A2-bezitters afgeschrikt gaan worden en
dat zou natuurlijk jammer zijn.</b>
<b>

</b><b> </b>
<b>

</b><b>Ik heb het hier al met ----------------over gehad, en we denken dat het een goed idee zou zijn om het forum
in andere handen over te laten gaan. We kunnen dan (minimaal) twee moderatoren
aanstellen en in een later stadium eventueel op andere forum-software
overstappen (en hopelijk de reclame verwijderen). Idealiter blijft Peter
(eigenaar forum) in het begin nog betrokken bij het forum.</b>
<b>

</b><b> </b>
<b>

</b><b>Peter (eigenaar van het forum)
heeft natuurlijk veel tijd en moeite in het forum gestoken en is het ook een
beetje zijn "kindje" ;) Daarom denk ik dat we hem een aardigheidje
namens ons allen moeten aanbieden. Wat precies, hangt ook van de wensen van
Peter af (ter waarde van maximaal 100 euro denk ik?). </b>
<b>

</b><b> </b>
<b>

</b><b>Onze vraag aan jou is dus, of
jij (als actieve poster) het ermee eens bent, dat het forum in andere handen
overgaat (wie dit is, kunnen we later bepalen). Als dit idee breed wordt
gesteund, kunnen we Peter benaderen met de vraag of hij hieraan mee wil werken.</b>
<b>

</b><b> </b>
<b>

</b><b>Gr. -----------------</b>
Gebruikersavatar
luukske
Berichten: 1336
Lid geworden op: 06 jun 2012, 02:21
Locatie: Tilburg
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

20 mar 2017, 18:51 0 x

@Pocoloco Ik heb dat mailtje ook gehad maar dat was echt een hele tijd terug al. Ik vind het jammer dat je door 1  iemand zijn mailtje (ik heb m ook gehad, en netjes geantwoord wat ik er van vond) ineens klaar bent met het hele forum ! daar kan de rest toch weinig aan doen  .
Gebruikersavatar
Audi_gekkie
Berichten: 5880
Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35

20 mar 2017, 18:52 0 x

Beste Peter,

Ik had wel verwacht dat je binnenkort zou stoppen met dit forum.

Ik was eigenlijk niet van plan hier ooit nog in te loggen, want mijn aanwezigheid werd minder op prijs gesteld.

Desondanks wil ik je hartelijk bedanken voor de mooie jaren op dit forum.

Het ga je goed!
Gebruikersavatar
chipsoer
Berichten: 1548
Lid geworden op: 15 mei 2009, 19:15
Locatie: Schiermonnikoog
Motortype: Weet ik niet

20 mar 2017, 19:23 0 x

Hoi Peter, als lid van het eerste uur (lid nr13) wil ik je bedanken voor je inzet. Ik heb er de eerste jaren heel veel van geleerd, jammer destijds om het forum om te gooien waarbij veel info verloren is gegaan ook. Dit heeft ook leden gekost. Heb hier een mooie tijd gehad, maar heb al enkele jaren de overstap naar het Duits forum gemaakt waarbij ik de face to face contacten op de diverse meetings zeer waardeer. Doet me ook deugt dat er steeds meer Nederlandse A2 rijders de weg naar inmiddels zeer bekende sleuteltreffen in Legden weten te vinden. Gemiddeld zijn we er met zo,n 5 a 6 Nederlanders. Dit effe ter zijde. Nogmaals hartelijk dank voor het vele werk. Het ga je goed.
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

20 mar 2017, 19:33 0 x

Bedankt Peter! Ik waardeer je inspanningen zeer!

Maar ik snap ook, dat je er steeds minder zin in hebt en dat wordt door meer forummers begrepen (zie pocoloco's bijdrage).
Ik ben een van de mensen die daar wel wat in zag (en nog steeds ziet), om het forum onder nieuwe moderator(en) te laten doordraaien. Daarmee bewijzen we nieuwe A2-bezitters een dienst; dat blijkt wel uit het grote aantal nieuwe aanmeldingen.

Het forum op zwart draaien, dat zou ik zonde vinden, maar als het niet anders kan, heel jammer! Niet eens zozeer voor mijzelf: ik vind het wel, in het Duits of het Engels, op een forum of in een workshop manual...
A2 1.4 AUA 2001 - OSS, leer, stoelverw, RNS-E nav, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, koplampspr, DRL, 6 airbags
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, RNS-E nav, 5x2-sp 18", afn.trekhaak
BMW i3 42kWh 2019 - full options
Gebruikersavatar
RobinRotterdam
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 aug 2014, 00:33
Locatie: Rotterdam
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

20 mar 2017, 20:11 0 x

Hi, Peter, ben verrast door je aankondiging maar begrijp het na je uitleg. Ik zal stoppen met het aanspreken van A2 eigenaars dat ze lid moeten worden van ons forum. Wat is je overweging het op zo korte termijn te doen en niet op 1 mei bijvoorbeeld? Dat geeft wat meer tijd voor eventuele voortzetting en hopelijk toegankelijk blijven van de kennis die de afgelopen jaren is opgebouwd.

 
Gesloten