Ik zie nog wel eens topics, waarin nieuwelingen een technische vraag stellen, zonder zich te hebben voorgesteld.
Vervolgens wordt er door een aantal gebruikers gevraagd, of de nieuweling zich voor wil stellen ...
Het topic raakt hierdoor vervuild door off topic opmerkingen.
Is het een idee dat de moderator even een PB'tje stuurt naar de nieuweling?
En dat de rest van de gebruikers zich even afzijdig houdt?
"Voorstellen" nieuwe leden ...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Rinus,
Bedankt, ben wel benieuwd hoe de andere gebruikers er over denken.
Bedankt, ben wel benieuwd hoe de andere gebruikers er over denken.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Vind ik een heel goed idee.
Vanaf nu reageer ik niet meer.
Rinus en Peter, kunnen jullie elkaar een cc sturen om te voorkomen dat de nieuweling 2 reprimandes krijgt?
Vanaf nu reageer ik niet meer.
Rinus en Peter, kunnen jullie elkaar een cc sturen om te voorkomen dat de nieuweling 2 reprimandes krijgt?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ik laat het bij voorkeur aan Rinus over, hij is de moderator.
De "reprimande" kan wat mij betreft bestaan uit een welkomstbriefje met het verzoek zich voor te stellen,
we willen het toch gezellig houden, nietwaar?
De "reprimande" kan wat mij betreft bestaan uit een welkomstbriefje met het verzoek zich voor te stellen,

- Audi_gekkie
Ja, het woord reprimande is gekscherend bedoelt. 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="zeurpiet"]Het lijkt mij toch niet een probleem als de "oude" leden dat aan nieuwe leden vragen. Geeft ook de betrokkenheid aan en dean hoeft de admin niet politieagentje te spelen.[/quote]
Ik heb voorbeelden voorbij zien komen waarbij de nieuwkomer het toch als vervelend ervoer. Bovendien voegt het in
mijn ogen niets toe aan het betreffende (vaak technische vraag gerelateerde) topic.
Ik heb op een kruising liever 1 politieagent die het verkeer regelt dan 3 ...
Ik heb voorbeelden voorbij zien komen waarbij de nieuwkomer het toch als vervelend ervoer. Bovendien voegt het in
mijn ogen niets toe aan het betreffende (vaak technische vraag gerelateerde) topic.
Ik heb op een kruising liever 1 politieagent die het verkeer regelt dan 3 ...

- Audi_gekkie
[quote="Peter_Audi_A2"]Ik laat het bij voorkeur aan Rinus over, hij is de moderator.
[/quote]
Ik bedoel ook andere Peter.
Maar ik vind het nog steeds een goed voorstel.

Ik bedoel ook andere Peter.

Maar ik vind het nog steeds een goed voorstel.