Slider
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Sancho: vet!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Mooi geel is niet lelijk
Ik heb ook nog steeds die halo's in de drl's.
Wat mij dan opvalt is dat tegenliggers regelmatig knipperen met hun lampen.
Als ik de halo's ga vervangen door leds met 6000k, dan wordt dit denk ik wél geaccepteerd.

Ik heb ook nog steeds die halo's in de drl's.
Wat mij dan opvalt is dat tegenliggers regelmatig knipperen met hun lampen.
Als ik de halo's ga vervangen door leds met 6000k, dan wordt dit denk ik wél geaccepteerd.
- NicolasVDW
Kan je de mijne eens vervangen? Vind deze wel mooier
- NicolasVDW
Correcte formaat, sorry voor de overbodige posts. Echter krijg ik die niet verwijderd:

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Peter: slider is door jou geïntroduceerd, zou je de aanmeldingen voor een plaatsje dan ook willen verwerken? Een beetje vers bloed in de slider kan ook geen kwaad. ;-)
Kom op mensen, dit weekend de auto even poetsen, fotootje maken en uploaden voor het een plaatsje in de A2 slider of fame! :-bd
Let goed op de compositie. Door de relatief platte uitsnede houd je weinig hoogte over. Voor volledige weergave van de auto moet je voldoende afstand nemen, voor een detailfoto is elke afstand goed.
Kom op mensen, dit weekend de auto even poetsen, fotootje maken en uploaden voor het een plaatsje in de A2 slider of fame! :-bd
Let goed op de compositie. Door de relatief platte uitsnede houd je weinig hoogte over. Voor volledige weergave van de auto moet je voldoende afstand nemen, voor een detailfoto is elke afstand goed.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16