Peter,
Zou je eens in a nutshell willen uitleggen hoe we het album kunnen gebruiken in onze postings? Ik krijg het nog niet goed voor elkaar. Of is het de bedoeling dat ik foto's voor in mijn posts los upload?
Bedankt, Thijs
Album gebruiken
Dat kun je doen door de [album] tag te gebruiken, dat is een opmaakcode (net als URL B Quote etc). Klik je op de album knop dan verschijnt dit in je bericht:
Het nummer van de afbeelding die je wilt posten komt tussen de album tags. Je moet dus wel het nummer van de afbeelding weten. Die vind je als je de betreffende afbeelding opent in je album.
Er is helaas geen browse functie vanuit het berichtscherm.
Code: Selecteer alles
[album][/album]
Er is helaas geen browse functie vanuit het berichtscherm.
Dat betekent dat ik het in de "wat neem jij mee in je A2" thread correct heb gedaan? Het ziet er zo raar uit...
Ik had mij ook al afgevraagd hoe deze functie werkt, dus een zinvolle vraag. Nu ik weet hoe het werkt zal ik er vast nog wel eens gebruik van maken want het voordeel van deze functie vind ik dat de foto in het bericht als een soort thumbnail verschijnt. De grote versie van de foto kun je dan bekijken door op het nummer bij de afbeelding te klikken.
Bedankt!
Bedankt!