Ik kan zelf niet altijd uit de voeten met de standaard zoekfunctie in www.audi-a2.nl.
Als vervanging gebruik ik dan Google, aan de zoekterm voeg ik "site:audi-a2.nl"
voorbeeldje: [reservewiel site:audi-a2]
resultaat: bij Google 2850 hits
bij www.audi-a2.nl dezelfde zoekterm: foutmelding.
Wellicht een handige tip ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot
Ik zoek ook via Google, omdat de zoekfunctie op deze site amper (of te ingewikkeld) werkt. De enige manier om te achterhalen of de vraag die jij wilt stellen eerder aan bod is gekomen, is door het hele forum van voor tot achter door te spitten. Naar mijn mening kan de zoekfunctie op het forum wel wat verbetering gebruiken...
zeurpiet, ik denk dat er dan verschillende manieren zijn om te zoeken binnen het forum? Wanneer ik namelijk zoek op 'reservewiel' krijg ik ook de melding dat er geen resultaten gevonden zijn. Die waarschuwing waar jij het over hebt zie ik niet ..
[quote="JeroenReumkens"]zeurpiet, ik denk dat er dan verschillende manieren zijn om te zoeken binnen het forum? Wanneer ik namelijk zoek op 'reservewiel' krijg ik ook de melding dat er geen resultaten gevonden zijn. Die waarschuwing waar jij het over hebt zie ik niet ..[/quote]
@JeroenReumkens:
Grappig: als ik nu met de interne zoekfunctie op "reservewiel" zoek, krijg ik de vorige post als eerste en enige resultaat.
Het lijkt er op dat de eerdere posts worden genegeerd ...
@zeurpiet, ik heb liever 2850 hits waaruit ik verder kan selecteren, dan een nietszeggende waarschuwing/foutmelding.
Dat de interne zoekfunctie niet echt goed werk is al langer bekend, weet niet waar dat aan ligt.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot