Ook gestoord door reclame?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Er zijn leden die zich irriteren aan de slider, maar ik irriteer me mateloos aan de reclame die continue voorbij flitst. Het belang van deze reclame is mij bekend, maar ik doe er niets mee. Dus heb ik vandaag besloten om dat voor mijn bezoeken aan de site definitief de nek om te draaien.
De oplossing is relatief eenvoudig:
- Open Kladblok: met rechtermuisknop openen als Beheerder/Administrator
- Open het bestand C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
- Voeg de volgende regels toe:
127.0.0.1 googleads.g.doubleclick.net
127.0.0.1 www.adverteerdirect.nl
127.0.0.1 ad.adverteerdirect.nl
127.0.0.1 data-vocabulary.org
- Sla de wijzigingen op
- Druk op F5 om de pagina te vernieuwen
Wat een rust ... Doe er je voordeel mee! :-D
De oplossing is relatief eenvoudig:
- Open Kladblok: met rechtermuisknop openen als Beheerder/Administrator
- Open het bestand C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
- Voeg de volgende regels toe:
127.0.0.1 googleads.g.doubleclick.net
127.0.0.1 www.adverteerdirect.nl
127.0.0.1 ad.adverteerdirect.nl
127.0.0.1 data-vocabulary.org
- Sla de wijzigingen op
- Druk op F5 om de pagina te vernieuwen
Wat een rust ... Doe er je voordeel mee! :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
@HansJan, dit is natuurlijk alleen een oplossing voor deze reclame aanbieders. Daarnaast wijzigen ze nog wel eens van domein en ip adres. Er zijn veel simpelere manieren om van reclame af te komen door middel van extensies in je browser.
Ik vind het bijzonder storend en kijk met veel minder plezier naar dit forum.
Wellicht een inkopper, maar wat was er nou mis met het oude en veel overzichtelijker, leesbaarder forum?
Ai, nu krijg ik wellicht een berg bagger over me heen.
Wellicht een inkopper, maar wat was er nou mis met het oude en veel overzichtelijker, leesbaarder forum?
Ai, nu krijg ik wellicht een berg bagger over me heen.
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik heb er eigenlijk niet zo'n last van , het zijn vaak dingen waar ik interesse in heb of naar gezocht heb en indien ik het niet wil zien is er zo overheen te lezen omdat het er totaal anders uitziet als een post.
Er staat gelukkig geen aanbod tussen om het een of het ander te laten verlengen
Er staat gelukkig geen aanbod tussen om het een of het ander te laten verlengen

Ik weet dat dit soort reclame vaak anti werkt... als je zo nadrukkelijk de aandacht wil ga ik daar juist nooit meer iets kopen.
Ik ben al enkele keren van aanbieder gewisseld wegens de reclame die ik niet leuk vond en dat als opzeg reden gegeven!
Dat de andere ook goedkoper en/of beter was verzweeg ik maar zo laat je als je reeds klant ben voelen dat de reclame managers soms meer schade dan goed doen.
Ik ben al enkele keren van aanbieder gewisseld wegens de reclame die ik niet leuk vond en dat als opzeg reden gegeven!
Dat de andere ook goedkoper en/of beter was verzweeg ik maar zo laat je als je reeds klant ben voelen dat de reclame managers soms meer schade dan goed doen.
Nee Seller, niet mijn interNJET aanbieder, maar een stroom leverancier en die had vreselijke reclame en daarom gestopt...
Dat ik elders een goedkope welkom bij ons aanbieding kreeg en eigenlijk de echte oorzaak was is dus niet gemeld maar opzeggen wegens ongewenste opdringerige reclame....
Ik kom ook graag bij Aldi, Lidl en Action, nauwelijks merk artikelen want die reclame kost veel en maken het product niet bepaald beter, wel duurder!
Hamsteren doe ik dus bij Aldi & Lidl en AH, daar drink ik wel eens gratis koffie als ik tijdens fietstocht wil schuilen voor de regen....!
Dat ik elders een goedkope welkom bij ons aanbieding kreeg en eigenlijk de echte oorzaak was is dus niet gemeld maar opzeggen wegens ongewenste opdringerige reclame....
Ik kom ook graag bij Aldi, Lidl en Action, nauwelijks merk artikelen want die reclame kost veel en maken het product niet bepaald beter, wel duurder!
Hamsteren doe ik dus bij Aldi & Lidl en AH, daar drink ik wel eens gratis koffie als ik tijdens fietstocht wil schuilen voor de regen....!