Mis hier eigenlijk een "fotoalbum" in het account.
Of kijk ik er overheen?
Foto album
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Goed idee @rolf. Dat hier nog niet eerder aan gedacht is ...
We gaan dit bekijken!

We gaan dit bekijken!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hier is wel over nagedacht hoor
Er is een plugin beschikbaar voor een foto gallery voor phpbb maar deze is helaas niet foutloos.. Ik heb er tijd/expertise niet voor om te garanderen dat het goed blijft werken, ook in de toekomst.
Ik kan niet uitsluiten dat het in de toekomst alsnog komt hoor, maar vooralsnog zou ik adviseren de foto's in een (eigen?) draadje te posten, er zijn daarbij vrij weinig beperkingen.

Ik kan niet uitsluiten dat het in de toekomst alsnog komt hoor, maar vooralsnog zou ik adviseren de foto's in een (eigen?) draadje te posten, er zijn daarbij vrij weinig beperkingen.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Oke Rolf, je mag nu al beginnen met Avatar en Audi foto of moet de rest er ook bij?
Een gewone topic, dat kan nu al.
Hierbij een foto van mijn Zelf en een van de Audi A2's die ik heb!
Een gewone topic, dat kan nu al.
Hierbij een foto van mijn Zelf en een van de Audi A2's die ik heb!

- Bijlagen
-
- IMG_20190619_084718_016.jpg (369.86 KiB) 5162 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...