Ongelezen berichten

Meningen over, tips voor en kritiek op audi-a2.nl
Plaats reactie
Marti
Audi A2 clublid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 sep 2019, 13:14
Locatie: Hof van Twente
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 jan 2020, 09:19 0 x

In het forum zie ik tegenwoordig bij de onderwerpen alleen de datum van plaatsing van het eerste bericht, terwijl ik toch meen dat ik nog niet zo lang geleden ook datum en tijdstip van het meest recente bericht zag. Heb ik iets vernaggeld in de instellingen of is er iets aan het forum veranderd?

Ik heb sowieso moeite om te bepalen welke berichten nieuw zijn voor mij. Ik zit ook op zeilersforum.nl en daar zie ik standaard alleen de onderwerpen waarin nieuwe berichten zijn geplaatst sinds mijn laatste bezoek. En als ik het onderwerp aanklik, dan opent het bij het oudste, nog niet gelezen bericht. Dat vind ik ideaal en ik mis het hier. Zijn er instellingen mogelijk om dat te benaderen?
Zo nee, beschouw dit dan maar als een wensenlijstje voor dit nuttige forum.
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 jan 2020, 09:33 1 x

Je kunt onder "gebruikerspaneel" bij de instellingen aangeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden van nieuwe berichten door je te "abonneren". Dan krijg je een mailtje als er een nieuwe post is.

Als je ingelogd bent en je klikt een topic aan, dan krijg je bovenin (bij de paginakeuze) de mogelijkheid direct naar het oudste, nog niet gelezen bericht te gaan.

Dus wat je wenst, is al mogelijk. Waarschijnlijk zijn je instellingen niet helemaal goed.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 jan 2020, 10:18 1 x

Als je navigeert naar audi-a2.nl dan krijg je op de landingspagina een overzicht van de laatste 10 topics die sinds je laatste bezoek actief waren met de meest recente bovenaan. Eronder tref je de rubrieken die op het forum beschikbaar zijn.

Een topic heeft een titel; als je daarop klikt dan kom je op de eerste pagina. Kik je op het groene vinkje uiterst links, dan navigeer je naar de eerste reactie na die na jouw laatste bezoek in dit topic is geplaatst. Heb je het nog nooit geopend, dan wordt automatisch de eerste post getoond. Klik je echter uiterst rechts op het pijltje (desktop versie) of datum/tijd (mobiele versie) naast de naam van het forumlid dan navigeer je naar zijn, oftewel de laatste, reactie.

Met jouw instellingen is dus niets mis, bovenstaande is standaard voor iedereen. Wanneer je naar het overzicht van meest actuele topics wilt navigeren, klik dan links bovenin op de drie liggende streepjes (ook wel de hamburger genoemd) en kies dan Actieve Topics.

Als er nog andere vragen zijn raadpleeg dan eerst de veel gestelde vragen en tips over het nieuwe forum in de link geheel rechts op de pagina bij desktop weergave of geheel onderaan bij mobiele weergave.

Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Marti
Audi A2 clublid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 sep 2019, 13:14
Locatie: Hof van Twente
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 feb 2020, 12:04 0 x

Dank voor de hulp. Mijn manco was vooral dat ik de functie van het groene vinkje niet door had. Maar nu wel!
Plaats reactie