De A2 op reis in zuid Spanje
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een paar foto's van de A2 op zijn rondreis door Spanje
- Bijlagen
-
- IMG_20240318_105344.jpg (2 MiB) 1594 keer bekeken
-
- IMG_20240322_100257.jpg (4.4 MiB) 1594 keer bekeken
-
- IMG_20240326_155632.jpg (4.71 MiB) 1594 keer bekeken
-
- Audi A2 clublid
Het verbruik heb ik niet precies bijgehouden, maar het was ongeveer 1:20 over 6000 km, bij een rustige en in Spanje zelfs kalme rijstijl. Een maal 850 km gereden en nog was de reserve niet aangesproken.
We zijn zonder tolwegen door Frankrijk naar Zaragoza gereden, een typisch Spaanse stad, mooi met weinig toeristen. Daarna naar centraal Spanje waar mijn vriendin nog contacten heeft vanuit haar vroegere werk. Daar kon ik mijn zeer matige Spaans oefenen tot het me duizelde. Vervolgens hebben we in zuid Spanje Ronda, Cádiz en Sevilla bezocht. De natuur kwam vooral aan bod in de Extramadura, rond Zafre, Mérida en Cázares. Ik ben een plantengek en daar kon ik mijn hart ophalen, maar soms ook omhoog gekeken naar de gieren en wouwen. Tenslotte via Salamanca en Burgos weer naar Frankrijk voor de terugreis.
De eerste twee-en-een-halve week ronduit zomerweer gehad, maar de laatste 10 dagen slechter weer dan in Nederland, met zelfs natte sneeuw.
We zijn zonder tolwegen door Frankrijk naar Zaragoza gereden, een typisch Spaanse stad, mooi met weinig toeristen. Daarna naar centraal Spanje waar mijn vriendin nog contacten heeft vanuit haar vroegere werk. Daar kon ik mijn zeer matige Spaans oefenen tot het me duizelde. Vervolgens hebben we in zuid Spanje Ronda, Cádiz en Sevilla bezocht. De natuur kwam vooral aan bod in de Extramadura, rond Zafre, Mérida en Cázares. Ik ben een plantengek en daar kon ik mijn hart ophalen, maar soms ook omhoog gekeken naar de gieren en wouwen. Tenslotte via Salamanca en Burgos weer naar Frankrijk voor de terugreis.
De eerste twee-en-een-halve week ronduit zomerweer gehad, maar de laatste 10 dagen slechter weer dan in Nederland, met zelfs natte sneeuw.
Nou dat is toch wel verdomd zuinig kan je zeggen dat heb nog nooit gehaald
Ik was afgelopen weekend eens op pad na 400 km kwam ik uit op 1 op 14.6 lpg dat was niet gek vod ik zelf
Met de aanhanger en daktent naar Spanje Picos de Europe ook wel een 1 op 7 of minder gehaald zuipen dat kreng als je moet trappen.
De Tol door Frankrijk word een dingetje zeg ik geloof over de 200 euro man man wat een geld.
Leuke trip zo door spanje
Waarom ben je zo vroeg gegaan vanwege de hitte of andere reden
Ik was afgelopen weekend eens op pad na 400 km kwam ik uit op 1 op 14.6 lpg dat was niet gek vod ik zelf
Met de aanhanger en daktent naar Spanje Picos de Europe ook wel een 1 op 7 of minder gehaald zuipen dat kreng als je moet trappen.
De Tol door Frankrijk word een dingetje zeg ik geloof over de 200 euro man man wat een geld.
Leuke trip zo door spanje
Waarom ben je zo vroeg gegaan vanwege de hitte of andere reden
-
- Audi A2 clublid
Ik ben zo vroeg gegaan om eerst in Spanje de lente mee te maken en daarna in Nederland. Vorige jaren ging ik in april en dan had ik na terugkeer het idee dat ik de Nederlandse lente gemist had. Nu was het in Spanje volop lente. Vanalles bloeide er, de koekoek heb ik al gehoord en ik heb de gierzwaluwen alweer zien vliegen. Op en top lente. Nu Nederland.