Beste medeforumers,
In december 2014 is mijn Audi A2 stuk gegaan, drijfstang was losgeschoten en alle gevolgen van dien.
Motor zat op 243.000 KM (AMF)
Met pijn in mijn hart heb ik afscheid genomen van mijn A2'tje.
Nu ben ik een gelukkige Skoda rijder geworden.
Bye Bye Audi A2
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wat ontzettend jammer! Is de auto naar de sloop gegaan of komt deze met een nieuwe motor weer de weg op? Alhoewel je het toen nog niet wist, was de vakantie naar Turkije een mooie en waardige afscheidstocht. :-D
Veel plezier van de Skoda en wellicht tot ziens! Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan ;-)
Veel plezier van de Skoda en wellicht tot ziens! Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Erg jammer Xerius, blijf je desondanks dit forum volgen?
Waarom een Skoda (Fabia?) en niet weer een A2? Voordat ik de A2 kocht heb ik serieus naar een Fabia station gekeken, maar dat kon ik als Audi_gekkie niet aan.
)
Enig idee hoe dat is ontstaan met die drijstang? Was jou AMF getuned?
Waarom een Skoda (Fabia?) en niet weer een A2? Voordat ik de A2 kocht heb ik serieus naar een Fabia station gekeken, maar dat kon ik als Audi_gekkie niet aan.

Enig idee hoe dat is ontstaan met die drijstang? Was jou AMF getuned?
Hoi Audi_gekkie,
Ik blijf komende tijd het forum wel volgen.
Ik heb inderdaad nu een Fabia GL 1.2TDI uit 2011, een klein maar een ruime auto niet te duur in wegenbelasting en net zo zuinig als mijn ex A2'tje
Kwa luxe kan die wel een voorbeeld nemen aan mijn ex A2.
Motor van mijn A2 was wel getuned, maar hier zou het niet aan moeten liggen.
Ik had sterk het vermoeden dat het blok al versleten was. Zie mijn eerdere berichten op het forum.
Ik blijf komende tijd het forum wel volgen.
Ik heb inderdaad nu een Fabia GL 1.2TDI uit 2011, een klein maar een ruime auto niet te duur in wegenbelasting en net zo zuinig als mijn ex A2'tje
Kwa luxe kan die wel een voorbeeld nemen aan mijn ex A2.
Motor van mijn A2 was wel getuned, maar hier zou het niet aan moeten liggen.
Ik had sterk het vermoeden dat het blok al versleten was. Zie mijn eerdere berichten op het forum.