Gezamelijk sleutelen aan A2. Waar, wie en wanneer?
-
[quote="Romulus"][quote="A2 3L Maarten"]Wat betekend: "ovbtje "?[/quote]Ik denk een Onder VoorBehoud(t)je :mrgreen:[/quote]
inderdaad
inderdaad
-
Een man of 7 lijkt me een mooi aantal, een locatie op dit termijn lijkt me wel een noodzaak. Ik kan nog steeds. Ik heb hier alleen geen ruimte, wie wel????
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik hoef niet perse te sleutelen,maar het lijkt me leuk om even langs te hobbelen om even met de diverse forumleden kennis te maken, mits geen honderden kilometers verder. De vrouw is dan op vakantie,dus alle tijd op de 8ste. Dus een locatie is wel leuk om te weten.
-
Ondanks dat het ook voor mij wat ver weg is, zou ik graag komen als er genoeg animo is.
Ik wil nog graag een cute systeem installeren, achter ui rij camera zeg maar, en een voorwiel lager moet vervangen worden, maar ik heb eigenlijk geen idee welk onderdeel ik hiervoor moet bestellen.
Ik wil nog graag een cute systeem installeren, achter ui rij camera zeg maar, en een voorwiel lager moet vervangen worden, maar ik heb eigenlijk geen idee welk onderdeel ik hiervoor moet bestellen.