Hallo allemaal
Ik heet ook George, ook nu in bezit van een Audi A2 1.6 FSI S-line uit 2002.( 7aug. 2013)
Om eerlijk te zijn vond ik vroeger de A2 niet zo mooi.
Maar de interesse werd gewekt, na een proefrit met een A2 1.4 op benzine. En we waren om, mijn vrouw Mary en ik.
En door verder in te verdiepen in deze auto. Allemaal positieve dingen over dit model.
Op het forum kwam ik de naam Jan Eenink tegen, die er een hobby van gemaakt heeft om auto's uit Duitsland te halen. Ik heb hem in de arm
genomen met als eind resultaat een mooie 1.6 FSI S-line.
We zijn er heel blij mee. En vinden hem steeds mooier worden.
De foto's volgen.
Gegroet George W.
Even voorstellen
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier. En veel veilige kilometers gewenst !!
Ja, de A2 werd toentertijd maar door weinigen gewaardeerd en begrepen (ik was ook zo iemand, al vond ik het aluminium concept erg mooi, zoals bij de eerste A8). Maar vrouwlief was op slag verliefd op de A2 zo'n 3 jaar geleden, en nadat ik er verschillende gereden had, was ik ook om.
En dat zorgde ervoor dat er na lange tijd van Opels weer een Audi voor de deur stond naast de Opeltjes, en zelfs wat later nog eentje erbij (Audi Cabriolet).
Volgens mij is de A2 wel aan een come-back bezig, en dat 7 jaar na het laatste productiejaar. Volgens mij rijden er nu in Nedrland meer A2-tjes rond, dan dat er ooit nieuw verkocht zijn in ons landje.
Ja, de A2 werd toentertijd maar door weinigen gewaardeerd en begrepen (ik was ook zo iemand, al vond ik het aluminium concept erg mooi, zoals bij de eerste A8). Maar vrouwlief was op slag verliefd op de A2 zo'n 3 jaar geleden, en nadat ik er verschillende gereden had, was ik ook om.

Volgens mij is de A2 wel aan een come-back bezig, en dat 7 jaar na het laatste productiejaar. Volgens mij rijden er nu in Nedrland meer A2-tjes rond, dan dat er ooit nieuw verkocht zijn in ons landje.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij deze welkom op het forum, en vele veilige km's met de A2 gewenst.
Zitten er nog leuke opties op?
Zitten er nog leuke opties op?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="wattg00"]Hallo allemaal
Ik heet ook George, ook nu in bezit van een Audi A2 1.6 FSI S-line uit 2002.( 7aug. 2013)
Maar de interesse werd gewekt, na een proefrit met een A2 1.4 op benzine. En we waren om, mijn vrouw Mary en ik.
En door verder in te verdiepen in deze auto. Allemaal positieve dingen over dit model.
Op het forum kwam ik de naam Jan Eenink tegen, die er een hobby van gemaakt heeft om auto's uit Duitsland te halen. Ik heb hem in de arm
De foto's volgen.
Gegroet George W.[/quote]
Leuk nog een naam genoot ook :lol:
Welkom ,zoals je zie ben ik ook pas lid geworden van dit Forum
De foto's volgen.
Gegroet George W.[/quote]
Leuk nog een naam genoot ook :lol:
Welkom ,zoals je zie ben ik ook pas lid geworden van dit Forum

- Audi_gekkie
Welkom George!
Eenink doet goede zaken door dit forum :lol:
We wachten in spanning op de foto's
Eenink doet goede zaken door dit forum :lol:
We wachten in spanning op de foto's