De 1 mailt Duitsland en krijgt een boekje, de ander weer PON, en krijgt niets, de dealer wil ik het niet eens over hebben de 1 weet wat service betekend, en de andere kent het woord alleen als melding van de auto :oops:
Nu las ik ook dat iemand Duitsland had gemaild en dat die het advies kreeg om contact op te nemen met de dealer of Pon, ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en naar Audi Duitsland toe gemaild.
Vandaag kreeg ik reactie en jawel van Pon
Geachte heer ............
via Audi Duitsland ontving ik uw vraag over het toesturen van een instructieboekje in het Nederlands. Graag wil ik uw vraag in behandeling nemen. Kunt u mij uw kenteken doorsturen voor de administratieve verwerking van uw verzoek?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie
Met vriendelijke groet,
Naam afzender is op verzoek van de afzender verwijdert
Natuurlijk heb ik een grote dank mail terug gestuurd toetsenbord is er nog klef van, maar ik voelde aan me water dat ik een boekje ga krijgen.
Maar Helaas
(ben meteen even gaan plassen, dat zal het gevoel zijn geweest

Geachte meneer ........
Ik heb voor u hier even intern navraag gedaan voor u. U kunt dit instructieboekje bestellen bij een officiele Audi dealer bij u in de buurt. Hier zijn wel kosten aan verbonden. De dealer krijgt dit boekje dan toegestuurd vanuit de leverancier en kan u ervan op de hoogte brengen zodra het boekje binnen is.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Met vriendelijke groeten.
naam afzender is op verzoek van de afzender verwijdert
Conclusie het boekje is gewoon via de dealer te bestellen, ben benieuwd wat de prijs is, willen ze het niet dan douw ik ze deze mail onder de neus :mrgreen: