[quote="Jered vd O"]Gefeliciteerd met je aankoop, goeie en mooie keuze! Ik heb hiervoor ook een 9³ gereden (vorige model) en heb de keuze gemaakt om Saab in te ruilen voor iets anders vanwege het verbruik (diesel, 1:15) en de wegenbelasting (€1400,-/jaar). Als dat niet aan de orde was had ik nu nog steeds die Saab, want hij beviel mij
ontzettend goed en heeft mij zo goed als altijd probleemloos en op een zeer comfortabele manier van A naar B gebracht.
Je zei "full-options", dan bedoel je ook zaken als stoelverwarming en lederen bekleding? Daar heb ik echt van genoten, vooral in de winter. De diesel van Saab heeft standaard hulpverwarming voor als de temperatuur buiten onder de 7 graden komt, dan helpt 'ie het blok op temperatuur te komen. Op het moment dat mijn airco het niet deed en het was buiten -10 graden, dan kwam er binnen 2 minuten rijden (stadsverkeer) al warme lucht uit de roosters, echt super was dat! Welke motor zit er in jouw Saab?
Ik ben benieuwd naar wat meer foto's van je Saab! Het Saabforum is trouwens zeer aan te raden, een goed bezochte website waar een goede sfeer heerst.[/quote]
full option, euh ja verwarmde stoelen, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, verwarmde buitenspiegels, cruise control, lederen bekleding, ingebouwde navigatie, gekoeld dashboardkastje, zo heb ik het denk ik wel zo'n beetje, maar ik ben nog op ontdekkinsreis door de auto
ik heb een 2 liter turbo automaat in de saab (benzine) welke 175pk levert. ik kan je zeggen, het rijdt als een trein, maar dan schiet het verbruik natuurlijk ook wel mega omhoog.
gr, rene