A2 Verkocht ,beetje afscheid

Algemene discussie over de A2
Litsie

05 dec 2012, 19:02 0 x

[quote="pionok"]Hallo allemaal, De A2 is verkocht. De nieuwe eigenaar had al hier op het forum gekeken en had ook gezien dat ik er op actief was dus ik denk dat hij zich hier later ook nog wel aan zal melden. Ik wens hem iig heel veel plezier met de A2.
Mijn nieuwe auto is geworden een Saab 9-3 Sport Sedan.

Afbeelding

Ik ga me nu natuurlijk focussen op de Saab, maar ik zal het A2 Forum zeker niet verlaten. Hoe actief ik nog ben hangt een beetje af van de gestelde vragen.

Ik heb er een hele leuke auto aan gehad aan de A2 en wie weet komt er in de toekomst wel weer een nieuwe bij.
tot zover.

gr. rene[/quote]

En daar is ie dan, de nieuwe eigenaar van de 1.6 :)

Vandaag grote beurt en poetsbeurt gekregen, nachtje "luchten" om interieur droog te krijgen. morgen zal ik foto's plaatsen van de A2. Als nieuw :D

Veel plezier met de Saab, mooie auto hoor!
okuki

05 dec 2012, 21:13 0 x

[quote="Litsie"]En daar is ie dan, de nieuwe eigenaar van de 1.6 :)

Vandaag grote beurt en poetsbeurt gekregen, nachtje "luchten" om interieur droog te krijgen. morgen zal ik foto's plaatsen van de A2. Als nieuw :D [/quote]
We kijken vol belangstelling uit naar de voorstelling en foto's (wel in de juist sectie natuurlijk ;) )

Veel leuke kilometers met de Saab Rene en hopelijk mogen we je ooit weer verwelkomen als A2-rijder :)
pionok

06 dec 2012, 11:30 0 x

[quote="Jered vd O"]Gefeliciteerd met je aankoop, goeie en mooie keuze! Ik heb hiervoor ook een 9³ gereden (vorige model) en heb de keuze gemaakt om Saab in te ruilen voor iets anders vanwege het verbruik (diesel, 1:15) en de wegenbelasting (€1400,-/jaar). Als dat niet aan de orde was had ik nu nog steeds die Saab, want hij beviel mij ontzettend goed en heeft mij zo goed als altijd probleemloos en op een zeer comfortabele manier van A naar B gebracht.

Je zei "full-options", dan bedoel je ook zaken als stoelverwarming en lederen bekleding? Daar heb ik echt van genoten, vooral in de winter. De diesel van Saab heeft standaard hulpverwarming voor als de temperatuur buiten onder de 7 graden komt, dan helpt 'ie het blok op temperatuur te komen. Op het moment dat mijn airco het niet deed en het was buiten -10 graden, dan kwam er binnen 2 minuten rijden (stadsverkeer) al warme lucht uit de roosters, echt super was dat! Welke motor zit er in jouw Saab?

Ik ben benieuwd naar wat meer foto's van je Saab! Het Saabforum is trouwens zeer aan te raden, een goed bezochte website waar een goede sfeer heerst.[/quote]

full option, euh ja verwarmde stoelen, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, verwarmde buitenspiegels, cruise control, lederen bekleding, ingebouwde navigatie, gekoeld dashboardkastje, zo heb ik het denk ik wel zo'n beetje, maar ik ben nog op ontdekkinsreis door de auto :D :D :D

ik heb een 2 liter turbo automaat in de saab (benzine) welke 175pk levert. ik kan je zeggen, het rijdt als een trein, maar dan schiet het verbruik natuurlijk ook wel mega omhoog.

gr, rene
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

06 dec 2012, 11:34 0 x

[quote="pionok'] ik heb een 2 liter turbo automaat in de saab (benzine) welke 175pk levert. ik kan je zeggen, het rijdt als een trein, maar dan schiet het verbruik natuurlijk ook wel mega omhoog.

gr, rene[/quote]

De 2.3 van mijn cabriolet gebruikt ook wel wat meer dan het 1.4 tje in de A2 :D :D :D Wat dacht je van 1 op 10 ongeveer?
Audi_gekkie

07 dec 2012, 02:00 0 x

Hallo Litsie,

Gefeliciteerd met die mooie A2!
Ben altijd benieuw waarom je gekozen hebt voor een A2?
Plaats reactie