Instructieboekje
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="marcwileena2"]Ik heb dus een mail gestuurd naar duitsland, maar zij sturen mij door naar Audi Nederland en bij hen moet ik 45 euro betalen.[/quote]
Is er niemand in de familie en/of kennissenkring die een mooie nieuwe Audi rijdt? Maakt wellicht meer indruk als die het
even vraagt ...
Is er niemand in de familie en/of kennissenkring die een mooie nieuwe Audi rijdt? Maakt wellicht meer indruk als die het
even vraagt ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="marcwileena2"]Ik heb dus een mail gestuurd naar duitsland, maar zij sturen mij door naar Audi Nederland en bij hen moet ik 45 euro betalen.[/quote]
Bij mij hetzelfde, helaas:
[quote="Audi Service"]vielen Dank fuer Ihre Anfrage nach einer Betriebsanleitung fuer Ihren Audi A2 auf Niederlaendisch.
Wir bitten Sie, sich mit dieser Anfrage an unsere Audi Partner in den Niederlanden zu wenden, die Ihnen gern weiterhelfen.
Auch unser Importeur ist fuer Sie da, wenn Sie zusaetzliche Informationen benoetigen.
Sie erreichen Pon's Automobielhandel B.V. unter folgender Adresse:
Pon's Automobielhandel B.V.
Zuiderinslag 2
Postbus 72
3800 HD AMMERSFOORT
Ph. +31 (33) 494-9944
Fax: +31 (33) 495-1177
http://www.audi.nl
Wir freuen uns, wenn wir Ihnen mit diesen Informationen behilflich sein konnten.
Bitte zoegern Sie nicht, sich bei weiteren Fragen an unseren Importeur oder wieder an uns zu wenden.
Mit freundlichen Gruessen[/quote]
Bij mij hetzelfde, helaas:
[quote="Audi Service"]vielen Dank fuer Ihre Anfrage nach einer Betriebsanleitung fuer Ihren Audi A2 auf Niederlaendisch.
Wir bitten Sie, sich mit dieser Anfrage an unsere Audi Partner in den Niederlanden zu wenden, die Ihnen gern weiterhelfen.
Auch unser Importeur ist fuer Sie da, wenn Sie zusaetzliche Informationen benoetigen.
Sie erreichen Pon's Automobielhandel B.V. unter folgender Adresse:
Pon's Automobielhandel B.V.
Zuiderinslag 2
Postbus 72
3800 HD AMMERSFOORT
Ph. +31 (33) 494-9944
Fax: +31 (33) 495-1177
http://www.audi.nl
Wir freuen uns, wenn wir Ihnen mit diesen Informationen behilflich sein konnten.
Bitte zoegern Sie nicht, sich bei weiteren Fragen an unseren Importeur oder wieder an uns zu wenden.
Mit freundlichen Gruessen[/quote]
Dit is de Google translate reactie van audi Duitsland (helaas!!)
Geachte heer Van den Hoek,
dank u voor uw e-mail van 21 Januari 2013 in de vs voor wat informatie over de prijs die u noemde de
Gebruiksaanwijzing voor uw Audi A2 te vragen.
Omdat onze Audi-dealers zijn juridisch en economisch werkt, onafhankelijk bedrijf, is het helaas niet mogelijk, invloed
te nemen op de kosten.
Daarom willen wij u vragen om contact op rechtstreeks met uw bezorgdheid aan uw Audi-dealer. Natuurlijk kunt u meestal binnen
Niederlaendischer algemene importeur Pon's Automobielhandel BV verder graag tot uw beschikking.
Geachte heer Van den Hoek, we hopen dat we je kunnen helpen met deze informatie. In verdere
Vragen en suggesties zijn welkom terug voor je.
Met vriendelijke groet uit Ingolstadt
py
i A.
Christian Zipfel
Alexander Pinto
AUDI AG
International Customer Services
85045 Ingolstadt
Fax +49 (0) 800 329 26 2834
+49 841 89 3888 9
mailto: <!-- e -->service@audi.de<!-- e -->
http://www.audi.com
Geachte heer Van den Hoek,
dank u voor uw e-mail van 21 Januari 2013 in de vs voor wat informatie over de prijs die u noemde de
Gebruiksaanwijzing voor uw Audi A2 te vragen.
Omdat onze Audi-dealers zijn juridisch en economisch werkt, onafhankelijk bedrijf, is het helaas niet mogelijk, invloed
te nemen op de kosten.
Daarom willen wij u vragen om contact op rechtstreeks met uw bezorgdheid aan uw Audi-dealer. Natuurlijk kunt u meestal binnen
Niederlaendischer algemene importeur Pon's Automobielhandel BV verder graag tot uw beschikking.
Geachte heer Van den Hoek, we hopen dat we je kunnen helpen met deze informatie. In verdere
Vragen en suggesties zijn welkom terug voor je.
Met vriendelijke groet uit Ingolstadt
py
i A.
Christian Zipfel
Alexander Pinto
AUDI AG
International Customer Services
85045 Ingolstadt
Fax +49 (0) 800 329 26 2834
+49 841 89 3888 9
mailto: <!-- e -->service@audi.de<!-- e -->
http://www.audi.com
Ik heb er een gekregen en ik zie dat anderen er ook een hebben gekregen. Maar ik zie ook dat Audi anderen het (PON) bos in stuurt. Waarom die willekeurige behandeling? Geen idee. Als Pon je inderdaad maar liefst € 45,00 afhandig wil maken voor een instructieboekje, zou je dat nog een keer tegen onze vrienden in Ingolstadt aan kunnen houden. Wie weet vinden ook zij die prijs niet in verhouding en vinden ze er dan toch nog eentje voor je.
Wellicht de moeite van het proberen waard, een mailtje is immers zo gestuurd. Succes allen.
Wellicht de moeite van het proberen waard, een mailtje is immers zo gestuurd. Succes allen.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gelukkig heb ik er eentje, zat gewoon bij de auto (wel in het Duits), maar dat is voor mij geen enkel probleem. Ik vind 45 Euries toch echt wel een beetje te veel van het goede, hoor. dat betaalde ik nog geen eens op beurzen als ik naar een boekje zocht voor 1 van mijn oldies.