Auto koste bij Munsterhuis B.V. €6950,= excl. €500,= afleveringskosten = totaal €7450,= (excl. korting en met 6 mnd bovag garantie). Volgens Jan heeft hij ons €1500,= bespaart!
Nee Jan i.v.m. de vele onkosten komen we ruim op €1891,02 + €6000,= is samen €7891,02 en dan moeten er nog andere automatten in (gezien deze niet origineel zijn en ook is de bestuurderszijde een stuk ingekort, kortom vervelend en onveilig), een andere radio met antenne (geen radio met cassette en zonder antenne), uitbouwen oude handsfree set, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de wens van een trekhaak (afneembaar) voor een fietsendrager!
wat voor onkosten spreken we nu over want dat heb ik nog steeds niet gehoord.......
je hebt alleen maar aangegeven dat je onlangs een beurt hebt laten uitvoeren.
je praat over;
-- automatten (die kosten niet de wereld.)
-- andere radio (met antenne? die zit standaard op de auto? ) kost ook niet heel veel.
-- uitbouwen handsfree set. (kost ook niet veel)
-- trekhaak. (dacht je dat je die gratis kreeg dan bij munsterhuis?)
zou munsterhuis dit allemaal gratis hebben gedaan? heb je dit nagevraagd?
en ik denk dat de eerste 3 punten ook evt door jan hadden gedaan kunnen worden als je dit besproken had met hem.
kijk de auto staat daar zoals hij is, take it or leave it, wil je iets extra of veranderen is het altijd rekening klant tenzij je hierover een deal / afspraak kan maken met de verkoper, en die had je ook evt met jan kunnen maken.
maar je hebt de auto toch zo meegenomen. dus accepteer je de status van het voertuig.
ik ken beide partijen niet.
trek geen van beide voor of in twijfel.
maar ik weet wel dat handelaren uiteraard geld moeten/ willen verdienen en je graag alles verkopen onder het motto ¨geen 2e zo mooi¨ maar ook dat kopers vaak erg naief zijn en niet alles goed op een rijtje zetten en te emotioneel een auto kopen.
dit laatste hoef hier niet gebeurd te zijn maar ik maak het wel te vaak mee. (en ze komen echt met prullenbakken aangezet soms. ¨ja hij stond bij een auto sloperij maar hij zag er zo goed uit.....¨)
en vergeet nooit! dat je een gebruikte auto koopt, wil je een nieuwe waar niets aan mankeert en alles mooi is.... dan verwijs ik je door naar de dealer.
ik hoop dat beide partijen er uit komen en evt eens om de tafel gaan zitten om er uit te komen, als ieder iets water bij de wijn doet kom je al snel een heel eind.
misschien heeft jan nog wel een radio waar hij blauwdi a2 mee blij kan maken b.v.
en anders zie ik een gevalletje ¨rijdende rechter¨ aankomen...... (doe dit aub niet... je staat zo voor paal )
als dit, hopelijk, snel is opgelost en de lucht is geklaard, lijkt het me het beste dat de mod dit hele verhaal verwijderd.
is beter voor beide partijen.
hr J. en blauwdi-a2 zorg dat jullie blijven praten en los dit meningsverschil op. en sorry zeggen kost niets.