PON Nederland,,, ja die zal echt niet achterblijven en een bedrijfslidmaatschap voor gratis reclame... daar zullen er nog wel meer van volgen...
Echter, andere forums... vooral de 3 liter Lupo forums?
Er waren er ooit 3, maar 1 had een vreemd beleid!
Nr2 liet ook de spaardiesels als Polo, Fabia en mijn Ibiza toe en die is nu erg rustig...
De Nr 3 heb ik geen ervaring Foppe wel... en dat is ook niet echt erg actief...
Ik realiseer mee ook dat de Lupo 3L een kleinere en andere is, vooral toen ze belastingvrij waren... maar nu wel flink in waarde gedaald zijn.
Onze A2 is wat dat betreft waardevaster, maar ook dat word ooit een Classic Car met voordelige E65,- per jaar verzekering zoals mijn huidige NSU Ro80 dat ook is!
Weinig voertuigen en erg klein clubje en daar moeten we ook rekening mee houden!
Verder bedank ik hierbij Peter voor zijn reactie, kunnen we tenminste verder en zonder te speculeren.
Audi A2 Club (?)
E42,50 dus met 10 leden x E5,- zouden... we...
Ja, maar bij de genoemde provider onbeperkte Mail adressen...
Krijg ik dan; dirck@audi-a2.nl als mail adres....
niet proberen, alleen als voorbeeld gedaan...
Ja, maar bij de genoemde provider onbeperkte Mail adressen...
Krijg ik dan; dirck@audi-a2.nl als mail adres....
niet proberen, alleen als voorbeeld gedaan...
Wel vind ik het fijn dat hansjan nu zijn ambities uitspreekt. Iets waarvan ik al geruime tijd een vermoeden had. Gezien de toon ve aantal van zijn postings.
Hans jan zegt 'niks doen is geen optie'
Waarom niet?
Openheid over ambities is de sleutel, zoals hj / jij al aangeeft!
Hans jan zegt 'niks doen is geen optie'
Waarom niet?
Openheid over ambities is de sleutel, zoals hj / jij al aangeeft!
Gezien de afstand en enkele die niet kwamen op 31 mei... dan word het wel vergaderen online.
Google+ is dat mogelijk en na aanmelden?
Als serieuze bestuursleden zich dan verzamelen achter hun eigen PC met webcam?
En de overige zich ook melden en tegen welke prijs zij per jaar lid willen worden..?
Houden we dit forum schoon en wanneer, omdat de vakantie eraan komt?
Eerst nog in Juni de vermoedelijke tijdelijke bestuur en September2015 een Meeting met alle bestuursleden en betalende leden?
Google+ is dat mogelijk en na aanmelden?
Als serieuze bestuursleden zich dan verzamelen achter hun eigen PC met webcam?
En de overige zich ook melden en tegen welke prijs zij per jaar lid willen worden..?
Houden we dit forum schoon en wanneer, omdat de vakantie eraan komt?
Eerst nog in Juni de vermoedelijke tijdelijke bestuur en September2015 een Meeting met alle bestuursleden en betalende leden?